در حال بارگذاری ...

افزایش ایمنی و روان‌سازی ترافیک جاده‌ای از مهمترین برنامه‌های سازمان راهداری

از آنجا که پیشگیری بهتر از درمان است ، استفاده از این فناوری می‌تواند به شکل موثر در کاهش تصادفات ، پیشگیری از بروز ترافیک و در نهایت افزایش ایمنی موثر باشد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیئت عامل سازمان راهداری گفت : حفظ و حفاظت از دوربین های جاده ای مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد .

فرامرز مداح در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت : در سال‌های اخیر، استفاده از سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمند نصب شده در جاده‌ها ، علاوه بر کاهش حضور مأموران پلیس‌راه در جاده‌ها ، میزان حوادث و تلفات رانندگی را به طور قابل توجهی کاهش داده ، این در حالیست که در این سال‌ها بر تعداد خودروها و سفرهای جاده‌ای اضافه شده است .

وی ، افزایش ایمنی و روان‌سازی ترافیک جاده‌ای را از اولویت برنامه‌های این سازمان است ، افزود : از آنجا که پیشگیری بهتر از درمان است ، استفاده از این فناوری می‌تواند به شکل موثر در کاهش تصادفات ، پیشگیری از بروز ترافیک و در نهایت افزایش ایمنی موثر باشد . با توجه به دستورالعمل ابلاغی همه تصاویر در صورت نیاز در اختیار دستگاه های امنیتی قرار می گیرد .

این مسئول در ادامه رعایت قوانین و سرعت مطمئنه را از جمله عوامل بازدارنده عنوان کرد و یادآور شد : واقعیت امر این است که آنچه می تواند تأثیر اصلی بگذارد اجرای قانون و آموزش برای اجرای قانون است .

گفتنی است ، در ادامه  این نشست ۱۱ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در ۲۰ محور استان با حضور مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید .

این دوربین ها در مسیر رفت و برگشت محورهای همدان گنجنامه ، غار علیصدر ، سه راهی نوژه به کبودراهنگ، بهار و پادگان قهرمان نصب شده است.




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دومین نشست تخصصی روسای پلیس راه و مدیران استانی ...

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در همایش اقتصاد دریامحور گفت : در ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از کسب رتبه سوم اداره ایمنی و حریم این اداره کل در ...

|

با هدف بررسی و آشنایی با رویکردهای سایر کشورها سه سخنرانی علمی و تخصصی با حضور مدیر توسعه مدل حمل و نقل ایالت نیوساوت ولز استرالیا، مسئول ارشد مدل‌سازی حمل و نقل COWI دانمارک ، مسئول ارشد مدل‌سازی حمل و نقل SMEC استرالیا در خصوص مدل‌های فعالیت مبنا در مطالعات جامع حمل و نقل ، ...

|

نظرات کاربران