در حال بارگذاری ...

ایجاد زیرساخت ها برای افزایش رفاه مردم از وظیفه های مهم دولت

افزایش مسیر ریلی از ۱۱ هزار کیلومتر به ۱۴ هزار کیلومتر حرکت بسیار خوبی در کشور است و بسیارخوشحالم که چندین استان در کشور طی این سال ها به راه آهن سراسری وصل شده اند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس جمهور با اشاره به افزایش ۳ هزار کیلومتری مسیر ریلی در دولت تدبیر و امید گفت : ایجاد زیرساخت ها برای افزایش رفاه مردم وظیفه دولت است .

حسن روحانی در مراسم افتتاح راه آهن میانه - بستان آباد با اشاره به سفر مرداد ماه سال جاری کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی گفت : در آن سفر به مردم قول دادم هر زمان راه آهن میانه - بستان آباد آماده شود در خدمت مردم این منطقه خواهم بود و امروز برای من ، مردم آذربایجان شرقی و بستان آباد روز خوشحال کننده ای است .

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه راه آهن میانه - بستان آباد باید تا تبریز ادامه یافته و این طرح تکمیل شود ، افزود : به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده و قول گرفتم که تا پایان سال آینده این خط آهن به تبریز متصل شود تا مردم با آرامش و طی کردن مسیر کوتاه تر و سهل تری به مقاصد خود از جمله سفر به مشهد مقدس و  زیارت امام رضا(ع) برسند .

روحانی اجرای دو خطه راه آهن میانه - بستان آباد را آغازی خوب برای راه آهن های کشور دانست و خاطرنشان کرد : افزایش مسیر ریلی از ۱۱ هزار کیلومتر به ۱۴ هزار کیلومتر حرکت بسیار خوبی در کشور است و بسیارخوشحالم که چندین استان در کشور طی این سال ها به راه آهن سراسری وصل شده اند .

وی با تاکید بر اینکه قول اصلی دولت تدبیر و امید آماده کردن زیرساخت ها برای رفاه و زندگی مردم و همچنین توسعه کشور است، تصریح کرد : بار اصلی این مهم به عهده مردم است و البته دولت نیز در این زمینه تلاش می کند . وظیفه دولت ایجاد زیرساخت های مهم کشور از جمله راه ها ، بزرگراه ها ، لوله کشی گاز ، آب ، برق ، احداث مسیرهای ریلی ، بنادر ، فرودگاه ها و توسعه ارتباطات و اینترنت است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه از ابتدای دولت تاکنون در بستان آباد طرح های خوبی در زمینه های تولید، صنعت و امور عمرانی اجرایی شده است، گفت : تاکنون ۳۰۰ طرح تولیدی و عمرانی با ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسط دولت در بستان آباد اجرایی و عملیاتی شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس جمهوری با اشاره به ظرفیت های فرودگاه بین المللی پیام بر لزوم استفاده هر چه بیشتر از این پتانسیل ها تاکید کرد .

|

در مجموع آزادراه شهید سلیمانی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به گفته مهرداد کیانی شهردار کرج این پروژه با حمایت دولت سیزدهم تا شهریورماه سال ۱۴۰۳ به طور کامل تکمیل و زیربار ترافیک می رود .

|

نظرات کاربران