در حال بارگذاری ...

افتتاح ، بهسازی و روکش آسفالت ۲۴۰ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان شرقی

پروژه های آسفالت و روکش راه های روستایی در قالب ۴۹ پروژه راه روستایی در ۱۵ شهرستان استان آذربایجان شرقی شامل شهرستان های اهر ، آذرشهر ، بستان اباد ، بناب ، تبریز ، جلفا ، خداافرین ، سراب ، شبستر ، کلیبر ، مرند ، هریس ، هوراند ، ورزقان و میانه اجرا شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۲۴۰ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ابرار با حضور رئیس جمهور در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد .

محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی ، در آیین بهره برداری طرح های استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود : تاپایان سال جاری بهسازی ۲۰۰۰ کیلومتر راه روستایی به اتمام خواهد رسید . این طرح ها در قالب ۱۲۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی و ۱۲۰ کیلومتر طرح روکش آسفالت در ۱۵ شهرستان این استان اجرا شده است .

وزیر راه و شهرسازی گفت : اعتبار هزینه شده برای این طرح ها ۵۸۴۵۲۴ میلیون ریال است . پروژه های آسفالت و روکش راه های روستایی در قالب ۴۹ پروژه راه روستایی در ۱۵ شهرستان استان آذربایجان شرقی شامل شهرستان های اهر ، آذرشهر ، بستان اباد ، بناب ، تبریز ، جلفا ، خداافرین ، سراب ، شبستر ، کلیبر ، مرند ، هریس ، هوراند ، ورزقان و میانه اجرا شده است .

 شایان ذکراست ، در سفر ریاست جمهوری به استان علاوه بر طرح احداث و بهسازی راه های روستایی ، طرح های راه آهن میانه به بستان آباد ، قطعه ۴ آزادراه ارومیه به تبریز ، قطعه ۲و۳ بزرگراه تبریز اهر ، پل بزرگ میدان معلم بناب و طرح اقدام ملی آماده سازی و احداث مسکن به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی گفت : با رفع مشکل قیر ، احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری سرعت می‌گیرد و امیدواریم در مدت باقیمانده ...

|

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

|

سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه ، بهسازی ، روشنایی ، نصب نیوجرسی ، خط کشی و روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی ، ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است .

|

فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها ، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه ...

|

نظرات کاربران