در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر برگزاری منظم کمیته های ایمنی فرودگاه ها

    مدیران فرودگاه ها باید برای هر رویداد برنامه و اقدامات کنترلی داشته باشند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید دارد که مدیران ایمنی فرودگاه ها وجدان بیدار سازمان هستند که تحقق انضباط عملیاتی را ممکن می کنند .

    محمد الهی نیا در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی عنوان کرد : اخیرا در جلسه شورای عالی ایمنی شرکت به ریاست مدیرعامل ، اجرای سیستم مدیریت ایمنی به تصویب رسیده که ریل گذاری چند سال آتی SMS است . این برنامه به زبانی ساده و صریح نوشته شده و تفسیر به رای در آن راهی ندارد .

    مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود : این برنامه مشتمل بر ۱۷۹ فعالیت اصلی فرودگاه هاست و ترجمان اجرایی سند ۹۸۵۹ است که با ADR و ANS مطابقت دارد و فازها و المان های مختلف را شامل می شود .

    وی با تاکید بر اینکه امکان اجرای برنامه SMS در تمام فرودگاه های کشور وجود دارد ، گفت : در این برنامه وظایف و فرایندهای برنامه مدیریت ایمنی فرودگاه ها مشخص شده است .

    الهی نیا بر ضرورت برگزاری منظم جلسه های کمیته ایمنی در فرودگاه های کشور تاکید کرد و افزود : این جلسه ها حتما باید به ریاست مدیر فرودگاه برگزار شوند و نباید به معاونان تفویض شوند .

    وی همچنین از مدیران هشت فرودگاه کشور که دارای مخاطرات حیات وحش هستند ، درخواست کرد که جلسه های منظم کمیته کنترل حیات وحش را برگزار کنند .

    مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری کمیته ایمنی برطرف کردن مخاطرات سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای ایمنی است ، گفت : مدیران فرودگاه ها باید برای هر رویداد برنامه و اقدامات کنترلی داشته باشند .

    وی همچنین عنوان کرد : مدیران ایمنی فرودگاه ها وجدان های بیدار سازمان هستند که به برقراری انضباط عملیاتی کمک می کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها در نشست خبری آغاز عملیات نوروز ۱۴۰۳ گفت : روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ کاپیتان افشاری مجری طرح و مسئول پروژه کیفیت خدمات فرودگاهی در ادامه این نشست گفت : طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات ...

    |

    ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با متراژ ۵۸۸۰ مترمربع با اعتبار ۲۹۰۰ میلیارد ریال (به قیمت روز) از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها برای پذیرش همزمان ۶۰۰ مسافر آماده بهره‌برداری است . همچنین بهسازی دیوار حفاظتی و معابر ورودی ترمینال و درب آهنی با اعتبار ۹۰۰۰ میلیارد ریال و ...

    |

    از حدود ۴ سال پیش متخصصان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بخش مخابرات و الکترونیک تلاش شبانه‌روزی کردند و با ساخت داخلی این قطعات‌ و رفع کسری تجهیزات ، توانستند این رادار را از نظر فنی تکمیل و سپس نصب و راه‌اندازی کنند .‌

    |

    نظرات کاربران