در حال بارگذاری ...
  • تشریح آخرین وضعیت پروژه های مهم راهسازی در استان کردستان

    با وجود شرایط اقتصادی موجود و تحریم های حداکثری و کمبود منابع مالی ، دولت به این استان نگاه ویژه داشته است و این امر کاملا مشهود می باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی کردستان آخرین وضعیت راه های استان را تشریح کرد .

    محمد صدیق ثابتی با اشاره به اهمیت راه و راهسازی و تاثیر مستقیم آن در توسعه همه جانبه ، آخرین وضعیت پروژه های مهم راهسازی در استان را تشریح کرد . اگر منصفانه قضاوت کنیم در چند سال اخیر در راستای بهبود وضعیت راههای استان و ارتقای شاخص های برخورداری و رسیدن به میانگین کشوری اقدامات خوبی انجام شده و این روند کماکان ادامه دارد .

    هدف گذاری ساخت ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه

    وی اضافه کرد : هم اکنون کردستان حدود ۳۰۵ کیلومتر بزرگراه دارد و چیزی در حدود ۳۰۰ کیلومتر دیگر نیز هدف گذاری شده و عملیات اجرایی ساخت آن در سطح استان در حال اجراست که میتوان به کریدور شمال - جنوب ( بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب ) ، پروژه چهار خطه گردنه صلوات آباد ( بزرگراه سنندج - قروه - همدان ) ، پروژه بیجار - زنجان و بیجار - دیواندره اشاره کرد .

    مدیر کل راه و شهرسازی با اشاره به توجه ویژه دولت به بحث راه های استان گفت : با وجود شرایط اقتصادی موجود و تحریم های حداکثری و کمبود منابع مالی ، دولت به این استان نگاه ویژه داشته است و این امر کاملا مشهود می باشد .

    برنامه ریزی برای آسفالت ۱۰۰۰ کیلومتر

    ثابتی خاطر نشان کرد : در حوزه راه های روستایی نیز کارهای خوبی انجام شده ، طوری که هم اکنون حدود نیمی از راه های روستایی آسفالته است و برنامه ریزی لازم برای ساخت و آسفالت حدود ۱۰۰۰ کیلومتر دیگر نیز صورت پذیرفته که در صورت تامین منابع مالی لازم شاهد برخورداری درصد بیشتری از هم استانی های محترم ساکن در روستاها از راه مناسب و آسفالته خواهیم بود .




    مطالب مرتبط

    در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

    |

    ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است . در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

    |

    در سال جاری و به منظور بهسازی محور های روستایی در بیش از ۲۱۰ کیلومتر از این راه ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه های زمانی آتی زیرسازی انجام گرفته است .

    |

    نظرات کاربران