در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۵ کیلومتر از طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب

    عملیات خط کشی انجام شده و نصب نیوجرسی به‌طول یک کیلومتر و ۲۰۰ متر از برنامه‌های آتی ایمن‌سازی این طرح است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروژه ایمن­‌سازی ورودی میاندوآب به طول ۵کیلومتر و ۵۰۰ متر ، بخشی از طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب آماده بهره‌­برداری است .

    معاون ساخت و توسعه این اداره کل گفت : قطعه افتتاحی حدفاصل بازار امیرآباد به سمت میاندوآب از کیلومتر ۳۰۰+۱۲ تا ۸۰۰+۱۷ است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۳ شروع شده بود .

    میرعبداله حسینی با بیان اینکه پل سه دهانه ده متری در این قطعه با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان احداث شده است ، افزود : قسمت دوم این طرح از کیلومتر ۸۰۰+۱۵ تا ۸۰۰+۱۷ به طول ۲ کیلومتر توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اجرا شده است .

    وی از نصب تابلو  و علائم ایمنی در این قطعه خبر داد و گفت : عملیات خط کشی انجام شده و  نصب نیوجرسی به‌طول یک کیلومتر و ۲۰۰ متر از برنامه‌های آتی ایمن‌سازی این طرح است . اجرای این طرح راهسازی علاوه بر ارتقای شاخص های توسعه زیرساخت های جاده‌ای استان ، شکوفایی حمل و نقل جنوب استان را موجب می‌شود .

    تاکنون ۹۵ کیلومتر از طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب به طول ۱۶۴ کیلومتر زیر ترافیک رفته است.




    مطالب مرتبط

    تنکابن دارای ۷۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است که پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای این شهرستان نیز هستیم .

    |

    از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار ۶۵۷ کیلومتر در نوشهر قرار دارد .

    |

    افتتاح ۶۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان آذربایجان غربی ، ۵۵ کیلومتردر استان بوشهر ، ۶۸ کیلومتر در استان خراسان جنوبی ، ۹۷ کیلومتر در استان کرمان ، ۵۱ کیلومتر در استان خوزستان ، ۶۸ کیلومتر در استان مرکزی ، ۵۰ کیلومتر در استان چهارمحال و بختیاری ، ۱۴ کیلومتر در استان خراسان ...

    |

    خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان ...

    |

    هدایت وسایل‌نقلیه ، افزایش ایمنی راه‌ها ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط ، آگاهی دادن به کاربران راه به‌ویژه در شب با دید محدود و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی از مهم‌ترین اهداف این عمل است .

    |

    نظرات کاربران