در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۴۲ درصدی طرح ابرار در استان زنجان

    در شهرستان زنجان ۳ پروژه شامل بهسازی و زیرسازی در روستای دالکی ۷۰ درصد ، بهسازی و زیرسازی روستای آخ‌کن به اوچ تپه ۲۶ درصد و راه روستایی کج کلاه به گلستانه ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از پیشرفت ۴۲ درصدی طرح ابرار در این استان خبر داد و گفت : طرح ابرار در استان زنجان شامل ۴۴ کیلومتر راه روستایی در قالب ۹ پروژه است .

    عبدالحسین علی اکبری با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص طرح ابرار (اقدام برای راه‌های اولویت دار روستایی) استان زنجان اظهار داشت : در قالب طرح ابرار ۴۴ کیلومتر راه روستایی در قالب ۹ پروژه در دست اجرا قرار دارد که تاکنون در مجموع از پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی برخوردارند . طبق تقسیم بندی صوت گرفته سهم شهرستان‌های زنجان ۱۷.۵ کیلومتر ، ابهر ۳ کیلومتر ، خرمدره ۳ کیلومتر ، سلطانیه ۵ کیلومتر ، ماهنشان ۳ کیلومتر ، خدابنده ۴.۵ کیلومتر و ش طارم ۸ کیلومتر در نظر گرفته شده است .

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی هر یک از شهرستان‌ها بیان داشت : در شهرستان زنجان ۳ پروژه شامل بهسازی و زیرسازی در روستای دالکی ۷۰ درصد ، بهسازی و زیرسازی روستای آخ‌کن به اوچ تپه ۲۶ درصد و راه روستایی کج کلاه به گلستانه ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

    علی اکبری با بیان اینکه «در شهرستان ابهر پروژه‌های بهسازی ، زیرسازی و آسفالت سرد راه روستایی کله‌خانه از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است» ادامه داد : در شهرستان خرمدره بازگشایی لایه زیر اساس ، آسفالت و سه مورد لوله گذاری روستای اسلام‌آباد - اینجلین ۲۵ درصد پیشرفت داشته است . در شهرستان سلطانیه نیز بازگشایی و بهسازی روستای سبز درق - بینرجه ۲۵ درصد و در شهرستان ماهنشان بازگشایی، تعریض و بهسازی واریانت تاپ قشلاقی به چای قشلاقی ۵ درصد ، در شهرستان خدابنده نیز اجرای لایه زیر اساس و لوله گذاری راه روستایی سعید‌آباد به سعید محمد ۴۵ درصد پیشرفت دارند . همچنین در شهرستان طارم پروژه راه روستایی سرخ‌آباد به پازکی بازگشایی شده و احداث و بهسازی از پیشرفت  ۲۵ درصدی برخوردار است .

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد : تلاش می‌شود پروژه‌های طرح ابرار در استان زنجان تا پایان سال مالی ۱۳۹۸ تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند .

    علی اکبری با اشاره اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان برای تامین آسفالت مورد نیاز پروژه‌های طرح ابرار بیان داشت : در حال پیگیری برای اخذ اعتبارات ملی و استانی هستیم و در کنار این پیگیری‌ها تا تامین اعتبار مورد نیاز آسفالت گرم از تراشه‌های پروژه لکه‌گیری و روکش آزادراه قزوین-زنجان برای اجرای لایه اساس استفاده شده است .




    مطالب مرتبط

    هم‌ اکنون تعداد سه پروژه با مجموع اعتبار هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال شامل بهسازی محور روستایی بافق - قطرم با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد ، بهسازی محور کوشک - شیطور و احداث پل محور روستایی دارستان ، در دست اجرا است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی گفت : با رفع مشکل قیر ، احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری سرعت می‌گیرد و امیدواریم در مدت باقیمانده ...

    |

    با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

    |

    در حال حاضر تعداد ۴۳۵ هزار دستگاه ناوگان باری دارای مجوز با میانگین عمر ۱۸/۷ سال و ۵۵۵ هزار راننده در حال خدمت‌رسانی در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند .

    |

    مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

    |

    نظرات کاربران