در حال بارگذاری ...

لزوم استفاده از ظرفیت های کمیته های علمی و فرهنگی بسیج

دشمن به دنبال ناکارآمدی انقلاب اسلامی ایران است و همواره به دنبال این است ک نظام ولایی و حاکمیت دینی ما را عقب مانده نشان دهد ، اما باید با برجسته سازی نیروی انسانی فرهیخته و نخبگان بسیجی ، از ظرفیت های کمیته علمی و فرهنگی بسیج به خوبی استفاده شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه های سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت : سرمایه اصلی بسیج در ادارات و دستگاه های اجرایی ، کارکنان و نیروی انسانی متعهد و متخصص آن است .

سرهنگ پاسدار «سید حمید رضا قریشی» در نشست هم اندیشی نخبگان بسیجی راه آهن افزود : همگرایی در بین بسیجیان در تمام رده های سازمانی بسیج ، آینده خوبی را برای بسیج به وجود می آورد و در گام دوم انقلاب سرمایه های گذاری بر روی توسعه سرمایه های انسانی بسیار ضروری است .

وی بر توسعه متوازن و همه جانبه در کشور تاکید کرد و گفت : در راستای توسعه پایدار همه جانبه باید شاخص های تحقیق و توسعه مورد توجه جدی قرار گیرد و دراین راستا نمی شود بخشی توسعه یافته و بخشی دیگر به رشد و توسعه دست پیدا نکند .

فرمانده بسیج ادارات ووزارتخانه های سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بیان کرد : سرمایه اصلی ما در ادارات کارکنان و سرمایه ای انسانی آن هستند و با تربیت صحیح ، کارکنان دولت باید بر فراز انقلاب اسلامی قرار گیرند و در جهانی که دشمنان به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی هستند ، تفکر و فرهنگ بسیجی می تواند مانع از تحقق اهداف دشمنان شود . موفقیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان ششمین کشور عضو باشگاه هسته ای جهان ، تنها با تفکر بسیجی و نظام ولایتمداربرای کشور میسر شده و در این راستا دشمنان نتوانستند با ترور دانشمدان هسته ای ابتکارات، فعالیت های ارزشمند و طوفان فکری جوانان ایرانی را از بین ببرند .

فرمانده بسیج راه آهن نیز در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج گفت : بسیج یک نیروی چند وجهی است و در تمام شئون اجتماعی کشور به خوبی حد اعتلای فرهنگی خود را نشان داده و در طول سال های گذشته در تمام مسایل مهم کشور کارهای بزرگی را به سر انجام رسانده است .

سرهنگ داود عباس زاده افزود : بسیج با هیچ چیزی قابل قیاس نیست ، زیرا بسیج حقیقتی است که تاکنون به وظایف خود به خوبی عمل کرده و هرگونه تضعیف آن ، بازی کردن در زمین دشمن است .

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه به دنبال انحلال بسیج بودند در حالی که بسیج نقطه مقاومت ما در برابر دشمن بوده است ، گفت : در حالی که در ۴۰ سال گذشته دشمن در حوزه های صنعتی ، فرهنگی ، اقتصادی و نظامی ما را تحریم کرده ، اما بسیج و جوانان متعهد ایرانی به خوبی توانمندی‌های خود را نشان داده اند . خوشبختانه ظرفیت های نهفته و پنهان زیادی در کشور وجود دارد و دشمن هرجا کم می آورد به دنبال حذف فیزیکی است ، اما با وجود نیروهای بسیجی ما فرصت توقف نداریم و این زیبنده ما نیست از دنیا عقب بمانیم .

عباس زاده افزود : دشمن به دنبال ناکارآمدی انقلاب اسلامی ایران است و همواره به دنبال این است ک نظام ولایی و حاکمیت دینی ما را عقب مانده نشان دهد ، اما باید با برجسته سازی نیروی انسانی فرهیخته و نخبگان بسیجی ، از ظرفیت های کمیته علمی و فرهنگی بسیج به خوبی استفاده شود .

سرپرست اداره کل راه آهن تهران نیز در ادامه این نشست ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان کشور گفت : بسیج از دل مردم برخواسته و راز ماندگاری آن مردمی بودن و در کنار مردم بودن آن است .

«علی کاظمی منش» افزود : تاکنون برای ما ثابت شده هرجا نیاز به نیروهای بسیجی بوده بسیج به موقع حضور یافته و حتی در راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تاکنون بسیجیان زیادی به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند . در گام دوم انقلاب اسلامی ایران بسیج نقش مهمی بر عهده دارد و بدون تردید بسیج با تفکر کارآمدی و خدمت خالصانه به مردم در گام دوم نیز با هوشمندی و نقش آفرینی ، سربلند بیرون خواهد آمد .

سرپرست اداره کل راه آهن تهران با بیان اینکه بسیج تاکنون به خوبی توانسته در تمام بخش های کشور نقش آفرینی کند ، گفت : موفقیت بسیج خواست بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و هرجا بسیج حضور دارد، کشور از گزند و توطئه دشمنان مصون مانده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

سوانح ریلی در ۱۱ ماه سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت مستمر کاهش یافته است . در این راستا مجموع حوادث ریلی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد کاهش یافته و به کمترین میزان در سال های اخیر رسیده است .

|

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به عنوان بندر کانونی حمل و نقل کالاهای اساسی از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی جهت بهره‌گیری از شبکه ریلی برخوردار بوده است .

|

نظرات کاربران