در حال بارگذاری ...
  • ارائه نسخه الکتریکی خودروی فورد موستانگ در اواخر سال آینده میلادی

    خودروی فورد موستانگ یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای اسپرت در جهان به شمار می‌رود که به تازگی شرکت تولیدکننده آن ، فورد ، اعلام کرده است که نسخه الکتریکی آن قرار است در اواخر سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی و آمریکا شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، به تازگی اخبار و تصاویری از خودروی الکتریکی و جدید فورد موستانگ منتشر شده است که نظر و توجه خیل عظیمی از طرفداران خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست را به خود جلب کرده است .

    این روزها که بازار خودروهای برقی و الکتریکی بسیار داغ شده است ، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند . افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک ، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند .

    خودروی فورد موستانگ یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای اسپرت در جهان به شمار می‌رود که به تازگی شرکت تولیدکننده آن ، فورد ، اعلام کرده است که نسخه الکتریکی آن قرار است در اواخر سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی و آمریکا شود .

    به نظر می‌رسد که این خودروساز بزرگ آمریکایی تصمیم گرفته است با توسعه و تولید یک خودروی لوکس و قدرتمند الکتریکی و پاک به رقابت تنگاتنگی با یکی از شرکت های هم وطن خود ، تسلاموتورز ، بپردازد که برنامه های بلندپروازانه و جاه طلبانه ای برای توسعه و عرضه خودروهای برقی ، پاک و دوستدار محیط زیست دارد و تسلا مدل ۳، مدل ایکس و مدل اس آن با استقبال بی نظیری از سوی مشتریان در کشورهای مختلف روبرو شده است .  

    فورد موستانگ مچ-ای الکتریکی (Mustang Mach-E electric) یک کراس‌اوور است که به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار خودرو ، رقیب اصلی تسلا مدل Y به شمار خواهد رفت .

    بر اساس اطلاعات منتشر شده ، موتور این خودرو ۴۵۹ اسب بخار قدرت و ۶۱۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند . این خودرو همچنین قادر است مسافتی به طول ۳۰۰ مایل را طی کند . سرعت رسیدن صفر تا ۶۰ مایل بر ساعت این خودرو کمتر از ۴ ثانیه خواهد بود .  

    این کراس اوور زیبا که قرار است عرضه آن از اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز شود ، قابلیت و امکانات منحصر بفرد و جدیدی خواهد داشت تا برای راننده و سرنشینان آن رفاه ، آسایش و ایمنی بالاتر و بیشتری را به ارمغان بیاورد . گفته می شود قیمت این خودرو حدود ۴۴ هزار دلار خواهد بود .  

    ظرفیت باتری بعضی از مدل های این خودرو تا ۹۸.۸ کیلووات ساعت نیز براورد شده است . 




    نظرات کاربران