در حال بارگذاری ...

افزایش پروازها و کاهش تاخیرها از مهم‌ترین تحولات شرکت ایران ایر

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توانسته است پروازها را در مسیرهای استانی و به مقاصد مناطق کمتر برخوردار افزایش دهد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از افزایش پروازها و کاهش تاخیرها به عنوان مهم‌ترین تحولات این شرکت یاد کرد .

تورج دهقانی زنگنه کاهش تاخیرها در عملیات پروازی این شرکت را از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده در ایام اخیر توصیف کرد و گفت : ایران ایر توانسته است با مدیریت بهینه ناوگان و منابع انسانی و برنامه ریزی دقیق ، نظم را به عملیات پروازی بازگرداند . «هما» در عملیات حج تمتع سال ۹۸، با وجود همه موانع موجود از جمله محدودیت استفاده از ناوگان استیجاری و ظرفیت سایر ایرلاین ها ، محدودیت زمان نشست و برخاست در فرودگاه های عربستان و همزمانی عملیات حج با پروازهای تابستانی ، توانست میزان تاخیرها را نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد کاهش دهد و میانگین تاخیر در این پروازها ، تنها ۹ دقیقه بود .

زنگنه از افزایش پروازها و اضافه کردن مسیرهای جدید به عنوان دیگر دستاوردهای ایران ایر یاد کرد و گفت : هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توانسته است پروازها را در مسیرهای استانی و به مقاصد مناطق کمتر برخوردار افزایش دهد .

همچنین عباس جمشیدی ، معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از شهر «رم» در ایتالیا به عنوان جدیدترین مقصد پروازی شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران یاد کرد و گفت : پروازهای تهران - رم - تهران ایران ایر از ۱۱ آذرماه مجددا آغاز می شود .

وی ادامه داد: این پروازها در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام شده و تعداد مقاصد ایران ایر در کشور ایتالیا را به دو مقصد افزایش خواهد داد. چراکه «هما» در حال حاضر در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته به «میلان» پرواز می کند .

گفتنی است ، ایران ایر ماه گذشته ، با افزایش پروازها ، در ۸ مسیر جدید داخلی مشهد - سمنان ، تهران - پارس آباد مغان ، اصفهان - رامسر ، زاهدان - گرگان ، تبریز - اصفهان ، یزد - مشهد ، تهران - سبزوار و تهران - خرم آباد پرواز دایر کرد . همچنین پروازهای ایران ایر در مسیرهای تبریز - رشت ، تبریز - ساری و تهران - اصفهان نیز افزایش یافت .

از سوی دیگر ، آمار پروازهای شهریور ماه نشان می دهد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در مقایسه با سیار ایرلاین های کشور ، در این ماه بیش‌ترین پروازهای داخلی و بیشترین پروازهای به موقع را در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران انجام داده است .




مطالب مرتبط

         

|

برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شمس الدین فرزادی پور ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در ...

|

         

|

ناوگان مورد استفاده در مسیرهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اتحادیه اروپا ؛ به صورت مستمر تحت این نظارت و بازرسی قرار دارد .

|

نظرات کاربران