در حال بارگذاری ...

اتمام پروژه های فرودگاهی در استان سیستان و بلوچستان تا پایان امسال

مطالعات ساخت ترمینال جدید و ساختمان برج مراقبت از جمله برنامه‌های در دست اقدام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در فرودگاه زاهدان است که تا پایان سال انجام می شود و در اوایل سال آینده به مرحله برگزاری مناقصه می رسد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از پروژه‌های فرودگاه زاهدان از اتمام طرح های در دست اجرای فرودگاه های زاهدان ، زابل و ایرانشهر تا پایان امسال خبر داد .

مصطفی صفایی در سفر خود به زاهدان گفت : هدف از این سفر بازدید از پروژهای در حال اجرای فرودگاه زاهدان و فرودگاه های اقماری و بررسی و کنترل پروژه هاست .

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص نقش فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در توسعه پایدار این استان عنوان کرد : فرودگاه زاهدان یکی از فرودگاه های مهم کشور است که باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم .

وی بیان کرد : تمام پروژه های اجرایی از جمله جابه جایی دیوار حفاظتی ضلع جنوب و شمال شرقی ، ساختمان جنبی فرودگاه زاهدان و ساختمان های سپاه فرودگاه ایرانشهر و پلیس فرودگاه زابل تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و مورد بهره برداری قرار می گیرد .

صفایی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده از تمام دست اندرکاران این پروژه قدردانی کرد و گفت : مطالعات ساخت ترمینال جدید و ساختمان برج مراقبت از جمله برنامه‌های در دست اقدام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در فرودگاه زاهدان است که تا پایان سال انجام می شود و در اوایل سال آینده به مرحله برگزاری مناقصه می رسد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به موقعیت منحصر به‌فرد فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان ، ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

نظرات کاربران