در حال بارگذاری ...
  • ثبت رکورد بی نظیر در انجام عملیات حج تمتع ۹۸ توسط ایران ایر

    «هما» امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۹۸ درصدی زائران ، افزایش ۹۷ درصدی پروازها ، افزایش ۷۰ درصدی ایستگاه های پروازی و کاهش ۷۴ درصدی تاخیرها را تجربه کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با اشاره به افزایش ۹۷ درصدی پروازهای حج در سال ۹۸ گفت : ایران ایر در سال جاری توانست یک رکورد بی‌نظیر در انجام عملیات حج ثبت کند .

    تورج دهقانی زنگنه در مراسم تقدیر از دست اندرکاران عملیات حج تمتع سال ۹۸ با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این عملیات گفت : ایرانیان نشان دادند در دفاع از کشور چه در عملیات حج ، چه در عملیات جنگی ، از جان مایه می‌گذارند .

    زنگنه با اشاره به آمار عملیات حج در سال ۹۸ افزود : ایران ایر امسال میزبان حدود ۹۰ هزار حاجی بود و در ۱۹ استان با انجام ۷۲۴ پرواز توانست رکوردی بی‌نظیر ، با میانگین تاخیر ۹ دقیقه از خود به جا بگذارد . در عملیات حج تمتع به‌رغم تمام کارشکنی‌ها از جمله محدودیت در استفاده از ناوگان داخلی و خارجی و اعطای زمان محدود در فرودگاه‌های عربستان برای عملیات نشست و برخاست هواپیما و با وجود همزمانی عملیات حج با برنامه پروازهای تابستانی ، «هما» توانست با اتکا به توان داخلی و همت کارکنان توانمند خود ، این عملیات را با موفقیت به اتمام برساند .

    زنگنه با اشاره به افزایش حجم کاری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در عملیات حج تمتع سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ گفت : «هما» امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۹۸ درصدی زائران ، افزایش ۹۷ درصدی پروازها ، افزایش ۷۰ درصدی ایستگاه های پروازی و کاهش ۷۴ درصدی تاخیرها را تجربه کرد .

    مدیرعامل ایران ایر در انتها از خبرنگاران ، ایرلاین‌های داخلی ، کارکنان هما ، نهادها ، مدیران و کارکنان صنعت هوانوردی تجاری و وزارت راه و شهرسازی بابت نقش آفرینی در عملیات حج تمتع سال ۹۸ تقدیر و تشکر کرد .




    مطالب مرتبط

    برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

    |

             

    |

             

    |

    ناوگان مورد استفاده در مسیرهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اتحادیه اروپا ؛ به صورت مستمر تحت این نظارت و بازرسی قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در نامه‌ای به مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن تشکر و قدردانی بابت ...

    |

    نظرات کاربران