در حال بارگذاری ...

درخشش ایران ایر در عملیات حج تمتع ۹۸

مردم از این عملیات بسیار راضی بودند و امیدوارم این خدمت از همه شما پذیرفته شده باشد . این مساله نشان داد وقتی اراده کنیم و یکدست و یکپارچه شویم ، می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه می توان با اراده و یکپارچگی بر مشکلات غلبه کرد ، گفت : به رییس جمهور گفتم ایران ایر به شایستگی از عهده عملیات حج بر می آید .

محمد اسلامی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران حج تمتع سال ۹۸ ، با اشاره به درخشش ایران ایر در این عملیات گفت : نامه رسمی به رییس جمهور نوشتند که ایران ایر قادر نیست عملیات حج را انجام دهد . اما پاسخ من این بود که ایران ایر این کار را به شایستگی انجام می دهد و مجددا در صدر ایرلاین های ایران و منطقه در این عملیات قرار خواهد گرفت .

وی ضمن تشکر از مدیران و کارکنان هما افزود : مردم از این عملیات بسیار راضی بودند و امیدوارم این خدمت از همه شما پذیرفته شده باشد . این مساله نشان داد وقتی اراده کنیم و یکدست و یکپارچه شویم ، می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم . امیدوارم اتفاقاتی که در این چند ماه افتاد ، تداوم یافته و شاهد شکوفایی حداکثری ایران ایر باشیم .

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در کشور گفت : امروز هر اتفاق نشان می دهد که چه دشمنان فعال و هوشیاری در کمین ملت ایران نشسته اند .

وی با بیان اینکه اصلاح قیمت بنزین یک امر لازم و ضروری برای نجات کشور است ، به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود : این مساله نشان داد که دشمن هوشمندانه برای ایجاد اغتشاش برنامه ریزی کرده است . لازمه برخورد با چنین جریانی هوشیاری و همدلی و یکپارچگی و اقدام موثر است .

اسلامی گفت : شرکت هواپیمایی ما در دوره کنونی با وجود تحریم ، توانسته اند ایفای نقش متفاوتی داشته و خدمات با کیفیت تری ارائه دهند . صنعت هواپیمایی باید با هدایت و مدیریت سازمان هواپیمایی کشوری به جایگاهی دست یابد که مردم سهل تر از فرصت پرواز استفاده کنند و این صنعت جایگاه از دست رفته خود را خیلی زود به دست بیاورد .




مطالب مرتبط

         

|

عملیات حج عمره در ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها از ۱۳ دی ماه آغاز و طبق برنامه اعلام شده در فاز نخست تا ۲۸ اسفند ماه ادامه خواهد داشت .

|

نظرات کاربران