در حال بارگذاری ...
  • عمیق‌تر شدن بحران اقتصادی در هواپیمایی آفریقای جنوبی با ادامه اعتصابات

    تشدید این اعتصابات و تبدیل آن به یک اعتصاب تمام عیار هوایی ، می‌تواند باعث توقف تمام فعالیت‌های فرودگاهی شده و ضربه بزرگی به اقتصاد آفریقای جنوبی وارد کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر اجرایی هواپیمایی آفریقای جنوبی اخطار داده است که ادامه اعتصابات در این شرکت هواپیمایی می‌تواند بحران اقتصادی این ایرلاین را عمیق‌تر کند .

    زوکس راماسیا مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی گفت : وضعیت اقتصادی این شرکت در حال حاضر متزلزل است . در این شرایط اعتصابات باعث ایجاد یک چند شاخگی وخیم شده که به طور قطع آینده این ایرلاین را در معرض خطر قرار می دهد .

    در حالی اعتصابات اتحادیه خدمه کابین (SACCA) و اتحادیه ملی فلزکاران آفریقای جنوبی در حال حاضر در این کشور مشکل ساز شده است ، راماسیا نگران است که دامنه این اعتصابات به اتحادیه های حمل و نقلی SATUWU و NTM نیز برسد .

    او گفت : تشدید این اعتصابات و تبدیل آن به یک اعتصاب تمام عیار هوایی ، می‌تواند باعث توقف تمام فعالیت‌های فرودگاهی شده و ضربه بزرگی به اقتصاد آفریقای جنوبی وارد کند .

    این ایرلاین تاکنون با احتساب حضور پرسنل به تعداد کافی ، برای حفظ پرواز به تعدادی از مقاصد بین المللی برنامه ریزی کرده و باقی پروازها را نیز با استفاده از ظرفیت ایرلاین‌های «مانگو» و «ایرلینک» حفظ کرده است .

    دو اتحادیه SACCA و NUMSA تقاضا دارند که حداقل دستمزد به اندازه ۸ درصد افزایش پیدا کند، اما شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی اعلام کرده است که از پرداخت این دستمزد ناتوان است .

    این شرکت در عوض پیشنهاد داده که دستمزد از مارس سال ۲۰۲۰ به اندازه ۵.۹ درصد افزایش پیدا کرده و در صورت دستیابی به منابع مالی ، دستمزدهای معوقه را نیز در این تاریخ پرداخت کند .

    این ایرلاین اعلام کرده است که پروازهای خود از «ژوهانسبورگ» به «سائوپائولو» ، «نیویورک» ، «لندن» ، «فرانکفورت» ، «مونیخ» و «واشنگتن دی‌سی» را از تاریخ ۱۷ نوامبر و پروازها به مقصد «پرث» و «هنگ‌کنگ» را از تاریخ ۱۸ نوامبر بازگشایی خواهد کرد .




    نظرات کاربران