در حال بارگذاری ...
  • اعلام نحوه شارژ سامانه سپهتن ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای

    بر اساس مکاتبه با اصناف و شرکت های حمل ‌ونقل مسافربری کشور ، مالکان موظف‌اند ، برای شارژ مجدد سیم کارت دستگاه به نمایندگی‌های مجاز شرکت ره‌نگار هوشمند ایرانیان در مراکز استان‌ها مراجعه کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مالکان ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای در صورت مشاهده پیام به پایان رسیدن شارژ سیم‌کارت دستگاه سپهتن ، می‌بایست برای شارژ مجدد سیم کارت اقدام نمایند .

    فرهاد صالحیان مدیرکل دفتر آمار ، ایمنی و ترافیک این سازمان با بیان این مطلب اظهار داشت : با توجه به ارسال اطلاعات سامانه سپهتن از طریق بستر اینترنت و به پایان رسیدن شارژ سیم کارت دستگاه مذکور ، رانندگان و مالکان ناوگان که اقدام به شارژ سیم کارت دستگاه ننموده‌اند ، پیام اتمام شارژ را بر روی نمایشگر سامانه مشاهده می‌کنند .

    وی افزود : در این راستا ، بر اساس مکاتبه با اصناف و شرکت های حمل ‌و نقل مسافربری کشور ، مالکان موظف‌اند ، برای شارژ مجدد سیم کارت دستگاه به نمایندگی‌های مجاز شرکت ره‌نگار هوشمند ایرانیان در مراکز استان‌ها مراجعه کنند .

    صالحیان خاطرنشان کرد : هرگونه صدور صورت وضعیت و تردد ناوگان فاقد دستگاه سپهتن فعال ، ممنوع بوده و با شرکت حمل‌ونقل صادر کننده سند حمل‌ ، طبق ضوابط حاکم بر بخش حمل‌ونقل برخورد خواهد شد .

    گفتنی است مالکان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با نمایندگی‌های مجاز شرکت ره نگار هوشمند ایرانیان و یا با شماره تماس ۸۴۴۹۸۵۴۳-۰۲۱ دفتر آمار ، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور تماس بگیرند .




    مطالب مرتبط

    در سال ۱۴۰۲ به منظور درزگیری و نگهداری ابنیه فنی و نگهداری مستمر و راهداری زمستانی محورهای مواصلاتی شهرستان نیز ۹۰ میلیارد ریال هزینه شد .

    |

    امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها ، مؤسسات حمل‌ونقل کالا ، مسافر ، رانندگان و مالکین شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم و کاربران جاده‌ای می‌توانند هرگونه نظر ، پیشنهاد ، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به اداره کل راهداری و ...

    |

    در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ نیز ۳ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۳۳ برگ بارنامه در استان صادر شده بود که در سال گذشته بیش از ۹.۲ درصد رشد را نشان می‌دهد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تسهیل تجارت و روان‌سازی تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور را از ...

    |

    در حال حاضر تعداد ۴۳۵ هزار دستگاه ناوگان باری دارای مجوز با میانگین عمر ۱۸/۷ سال و ۵۵۵ هزار راننده در حال خدمت‌رسانی در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند .

    |

    نظرات کاربران