در حال بارگذاری ...

آمادگی فرودگاه ارومیه برای مقابله با شرایط جوی نامناسب و بارش برف

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط جوی نامناسب و بارش برف خبر داد .

محمدعلی نائل قراملکی گفت : با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران طی هفته جاری در آذربایجان غربی و استان‎های همجوار تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط جوی نامناسب در نظر گرفته شده است . پیش از شروع فصل بارش ، اقداماتی از جمله برگزاری کمیته عملیات زمستانی ، ابلاغ دستورالعمل نهایی عملیات زمستانی فرودگاه ارومیه شامل وظایف و اقدامات استاندارد به تمام واحدهای خدمت رسان و برگزاری دوره آموزشی ویژه کارکنان ایمنی و هدایت زمینی هواپیما انجام شده است .

وی افزود : وضعیت  تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز از جمله چهار دستگاه تیغه برف روبی ، یک دستگاه رولبا و یک دستگاه اوره پاش بررسی شده و کارکنان ایمنی و آتش نشانی و تجهیزات و تسهیلات فرودگاهی حاضر در فرودگاه با به کارگیری همه امکانات موجود و ارایه خدمات برای ایمن‌سازی پروازها و جلوگیری از تاخیرهای احتمالی ، بسته شدن باند و لغو پروازها در زمان بارش برف در آمادگی کامل به سر می‌برند .




مطالب مرتبط

هدایت زمینی ۲۰۰ پرواز در روز شهادت امام رضا(ع) نیز توسط پرسنل اداره آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما فرودگاه مشهد کاری بس سنگین بود که با همت آن‌ها به‌خوبی و بدون نقص انجام شد .

|

نظرات کاربران