در حال بارگذاری ...
  • اعلام جزئیات بسته جدید تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری

    سهمیه سوخت وانت بارها و موتورسیکلت‌های حمل بار شهری در صورت ساماندهی و ثبت پیمایش این ناوگان با تایید وزارت کشور در خصوص افزایش سهمیه آنها بر اساس پیمایش مورد تأیید اقدام خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جزئیات بسته جدید تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری را اعلام کرد .

    شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه شماره ۵ ، جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری را به شرح جدول ذیل اعلام کرد :

    ۱ ) مطابق بسته مصوب سهمیه بنزین برای ناوگان آژانس شهری (تاکسی تلفنی) برای آن دسته از خودروهایی که تاکنون توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت یا سازمان شهرداری‌های کشور ساماندهی شده‌اند ، به میزان ۲۰۰ لیتر برای خودروهای تک‌سوز و ۱۲۰ لیتر برای خودروهای دوگانه‌سوز ، طی دو ماه آینده در پایان هر ماه به صورت اعتباری و پس از معرفی کارت ، در کارت بانکی رانندگان شارژ می‌شود .

    ۲ ) برای سرویس مدارس ، ادارت کل آموزش و پرورش ، شهرداری‌ها و مدارس موظف هستند تمامی اطلاعات را در سامانه سپند ثبت‌نام نموده و سهمیه این خودروها در قالب اعتبار و براساس پیمایش انجام شده در پایان ماه ، در کارت اعتباری ذینفعان شارژ خواهد شد .

    ۳ ) سهیمه بنزین تاکسی‌های دوگانه‌سوز نیز از ابتدای آذرماه ۹۸ به ۲۵۰ لیتر افزایش می‌یابد .

    ۴ ) سهمیه سوخت وانت بارها و موتورسیکلت‌های حمل بار شهری در صورت ساماندهی و ثبت پیمایش این ناوگان با تایید وزارت کشور در خصوص افزایش سهمیه آنها بر اساس پیمایش مورد تأیید اقدام خواهد شد .

     

     

     

     




    نظرات کاربران