در حال بارگذاری ...
  • بازدید راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها از پروژه ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز

    این ترمینال در سه طبقه با سازه ترکیبی فلزی - بتنی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۲۱۰۰۰ مترمربع در حال اجرا است و حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . هم اکنون این پروژه در مرحله نازک کاری و اجرای سایر کارهای جزئی قرار دارد و همچنین نمای شیشه ضلع جنوبی آن در مرحله نصب قرار دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از پروژه احداث ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز بر تسریع در اجرای این طرح تأکید کرد .

    حسین اسفندیاری عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی در سفر به شیراز به همراه مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی، حسین صادقی ، محمدرضا زحمتکشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه ها ، عباس وفائی مدیرکل تجهیزات و تسهیلات فرودگاهی و رضا بدیعی فرد مدیرکل فرودگاههای استان فارس از پروژه های اجرایی فرودگاه شیراز بازدید کردند .

    وی ابتدا طی جلسه ای با حضور پیمانکار و مشاور پروژه احداث ترمینال بین المللی وضعیت این پروژه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و در جریان روند پیشرفت و برنامه های آتی قرار گرفت .

    در ادامه اسفندیاری با حضور در محل پروژه ، از نزدیک روند اجرای ساخت ترمینال بین المللی کار را مشاهده کرد و بر تسریع در اجرای پروژه بر اساس زمانبندی تاکید کرد .

    بازدید از مراحل پایانی فاز دوم بهسازی ترمینال قدیم خارجی و همچنین بهسازی سیستم روشنایی از دیگر برنامه های سفر اسفندیاری در فرودگاه شیراز بود .

    در جریان این بازدید مدیرکل فرودگاه های استان فارس نیز گزارشی از روند اجرای پروژه ارائه داد .

    بدیعی فرد با اشاره به اجرای پروژه ترمینال بین المللی گفت : این ترمینال در سه طبقه با سازه ترکیبی فلزی - بتنی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۲۱۰۰۰ مترمربع در حال اجرا است و حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . هم اکنون این پروژه در مرحله نازک کاری و اجرای سایر کارهای جزئی قرار دارد و همچنین نمای شیشه ضلع جنوبی آن در مرحله نصب قرار دارد .

    در ادامه بدیعی فرد وضعیت سایر پروژه ها را تشریح کرد و گفت: پروژه بهسازی سیستم روشنایی  سطوح پروازی با اجرای حفاری و کابل کشی به طول ۵۰ کیلومتر و تعویض هندهول ها و منهول های بتنی با نوع  PVC  به تعداد ۸۰۰ عدد مراحل پایانی را پشت سر می گذارد و انتظار می رود با اتمام عملیات اجرایی آن در ماه های آتی به امید خدا این پروژه نیز تکمیل و به بهره برداری برسد .

    وی همچنین به عملیات احداث سایت رادار در کوه سپیدار واقع در منطقه تنگ ریز شهرستان میمند اشاره کرد و گفت : از حدود ۲ ماه پیش تجهیز کارگاه و عملیات خاکبرداری ابنیه و ایجاد راه دسترسی آغاز شده و هم اکنون این پروژه با حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است .

    بدیعی فرد خاطرنشان کرد : با اتمام احداث این سایت و نصب سیستم رادار MSSR قابلیت سرویس دهی در حوزه راداری ، به نحو چشمگیری افزایش پیدا می کند و در آینده شاهد پوشش کامل راداری در منطقه جنوب کشور و فضای تحت کنترل فرودگاه شیراز خواهیم بود .    




    مطالب مرتبط

    با توجه به زیرساخت ها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز ، آمادگی برای انجام پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان فارس ضمن بازدید از فرودگاه شیراز ، در جلسات جداگانه با ...

    |

    شرکت هواپیمایی آسمان برای انجام این پرواز از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ استفاده می‌کند .

    |

    نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه و ساماندهی وضعیت جایگاه تاکسیرانان و موضوع استقرار خودروها از جمله دغدغه‌هایی است که با تفاهم و همکاری به نتیجه خواهد رسید و در نهایت نتایج آن شامل حال شهروندان خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران