در حال بارگذاری ...

وجود فرصت های سرمایه گذاری در بندر چابهار برای شرکت های بیمه ای

سرمایه گذاری های صورت گرفته در بندر چابهار به نحوی است که مردم منطقه باید از عواید آن بهره مند شوند و صدور بیمه نامه ها در استان می تواند برای مردم منطقه گردش مالی ایجاد کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت : فرصت های سرمایه گذاری مختلفی در بندر چابهار برای شرکت های بیمه ای وجود دارد که در بلندمدت برایشان سودآور است .

بهروز آقایی در دیدار با مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به اهمیت حضور شرکت های بیمه ای در بندر چابهار ، اظهار داشت : حضور شرکت های بیمه در بنادر کشور در بلند مدت برایشان سودآور است . ورود هر کشتی در بندر چابهار موجب ایجاد چند هزار بیمه نامه برای کامیون ها می شود که خود یک پتانسیل بزرگ برای شرکت های بیمه ای محسوب می شود .

وی عنوان کرد : ۲۵ هزار دریانورد در سیستان و بلوچستان وجود دارند که غالبا دفترچه بیمه ندارند که شرکت های بیمه ای می توانند با ارائه طرح ها و راهکارهای مناسب این جامعه بزرگ صیادی را تحت پوشش بیمه ای درآورند .

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد : سرمایه گذاری های صورت گرفته در بندر چابهار به نحوی است که مردم منطقه باید از عواید آن بهره مند شوند و صدور بیمه نامه ها در استان می تواند برای مردم منطقه گردش مالی ایجاد کند .




مطالب مرتبط

فعالیت‌ها در حوزه گردشگری دریایی در استان سیستان و بلوچستان در حوزه شرق سواحل مکران ، بندر چابهار ، بندر کنارک و بندر زرآباد صورت خواهد گرفت و در این چهار منطقه ، ظرفیت گردشگری دریایی بالایی برای مردم وجود دارد .

|

تخلیه و بارگیری محموله های حجیم و سنگین که از طریق دریا جابجا می شوند محدودیتی جهت تخلیه در بندر چابهار ندارند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت انعقاد قراداد هندی‌ها در بندر چابهار را تشریح ...

|

شرکت هندی فقط در بخشی از فعالیت‌های تخلیه و بارگیری و انبارش کالا با بندر چابهار همکاری خواهد داشت و مدیریت اسکله‌ها و ورود و خروج کشتی‌ها همه با سازمان بنادر و اداره‌ ‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خواهد بود . هندی‌های با وارد کردن تجهیزات ، از ظرفیت‌های ایجاد ...

|

نظرات کاربران