در حال بارگذاری ...
  • انجام تمهیدات لازم برای حمل و جابجایی ایمن بار و مسافر در فصل سرما

    سیر ایمن قطارها و جابجایی حجم وسیعی از بار و مسافر میسر نمی‌شود مگر با پیگیری و تلاش ۲۴ ساعته پرسنل و کنترل لحظه به لحظه امور مربوط به تردد قطارها ، هر چند تغییر دما احتمال بروز مشکلاتی در سیر وحرکت قطارها را فراهم می کند ، تلاش می کنیم با کمترین اثرپذیری از تغییرات جوی ، سیر ایمن قطارها را به سرانجام برسانیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در جلسه شورای اداری اداره کل راه آهن شمالشرق (۱) تمهیدات لازم برای حمل و جابجایی سالم ، به موقع و ایمن بار و مسافر در فصل سرما گرفته شد .

    جلسه شورای اداری با موضوع اتخاذ تمهیدات لازم جهت حمل و جابجایی سالم ، به موقع و ایمن بار و مسافر در فصل سرما در حوزه راه آهن شمالشرق (۱) برگزار شد .

    مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) در این جلسه اظهار داشت : در فصل سرما و همزمان با تغییرات دما خصوصا بارش برف و نزولات آسمانی ، تمهیدات لازم برای سیر ایمن و شبانه روزی قطارها و جابجایی مسافر و بار در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی‌های لازم جهت مواجهه با بروز مشکلات احتمالی در سیر وحرکت قطارها انجام شده است .

    فرشاد زادخور با بیان این مطلب ادامه داد : سیر ایمن قطارها و جابجایی حجم وسیعی از بار و مسافر میسر نمی‌شود مگر با پیگیری و تلاش ۲۴ ساعته پرسنل و کنترل لحظه به لحظه امور مربوط به تردد قطارها ، هر چند تغییر دما احتمال بروز مشکلاتی در سیر وحرکت قطارها را فراهم می کند ، تلاش می کنیم با کمترین اثرپذیری از تغییرات جوی ، سیر ایمن قطارها را به سرانجام برسانیم .

    زادخور افزود : اقداماتی همچون آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی در خط و سازه های فنی ، زیرسازی و سازه های خدماتی ، مساجد ، حفاظتی ، تجهیز ماشین آلات مکانیزه خطی ، علائم الکتریکی و ارتباط ، ساختمان و تاسیسات ، حضور کشیک های ارشد و پرسنل عملیاتی بصورت آماده در طول شبانه روز ، پیش بینی دیزل و سالن های مسافری ذخیره در ایستگاه ها ، از جمله تمهیدات صورت گرفته برای تردد قطارها در فصل سرما است .




    مطالب مرتبط

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

    |

    بر اساس حکم قطعی دادگاه تجدید نظر که پس از دو سال از بازداشت و بازجویی اولیه صادر شده است ، مدیر رشوه گیرنده به انفصال دائم از خدمات دولتی ، رد مال ، جزای نقدی و زندان محکوم شده است . همچنین شرکت راه آهن علاوه بر پیگیری و برخورد با خاطیان ، با اجرای برنامه انضباط مالی و استفاده از ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند ، طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیط مطابق با نام و نام ...

    |

    شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دخل و تصرفی در صدور بارنامه ندارد و این موضوع به اطلاع شرکت های ریلی رسیده است .

    |

    نظرات کاربران