در حال بارگذاری ...
  • انتصاب مدیرکل جدید فرودگاه های استان خراسان رضوی

    پیش از این محمدباقر قاسم زاده عهده دار این سمت بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با انتصاب محمود امانی بنی مدیرکل جدید فرودگاه های استان خراسان رضوی بر برنامه ریزی برای انجام مطالعات کارشناسی در خصوص احداث فرودگاه جدید مشهد مقدس با هدف تبدیل آن به هاب هوایی گردشگری زیارتی در منطقه تاکید کرد .

    طی ابلاغی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران ، محمود امانی بنی ، به سمت مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی منصوب شد .

    سیاوش امیرمکری با توجه به توان و تجربیات امانی بنی که پیش از این مدیرکل فرودگاه های هرمزگان بود ، از وی خواسته است تا در زمینه استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت‎های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی-امنیتی و دیگر مجموعه‎های مرتبط با خدمات فرودگاهی برنامه ریزی و اقدام کند .

    امیرمکری از مدیرکل جدید فرودگاه های خراسان رضوی خواسته است که در زمینه توسعه کار تیمی ، افزایش مهارت‎ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص ، ضمن تاکید بر شناسایی و به کارگیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادرسازی و نیز نگهداری اصولی زیرساخت‎های موجود و بهره‎برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت‎های فرودگاهی ، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها، کاهش هزینه‎ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت اقدام کند .

    مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین در این ابلاغ برتلاش و پیگیری مجدانه برای تملک اراضی لازم به منظور توسعه زیرساخت های موردنیاز بر اساس طرح جامع فرودگاه مشهد و فرودگاه های اقماری استان ، برنامه ریزی لازم برای تصویب طرح های میان مدت و بلند مدت فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد ، برنامه ریزی لازم جهت انجام مطالعات کارشناسی در خصوص احداث فرودگاه جدید بین المللی مشهد مقدس با هدف تبدیل آن به هاب هوایی گردشگری زیارتی در منطقه و تعامل موثر با واحدهای نظامی و انتظامی به گونه ای که ضمن تسهیل ماموریت نیروهای فوق الذکر امکان گسترش فرودگاه و توسعه پروازهای مسافری و تجاری از مناطق مختلف میسر شود ، تاکید شده است .

    گفتنی است ؛ پیش از این محمدباقر قاسم زاده عهده دار این سمت بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

    |

             

    |

    شرکت‌های هواپیمایی در چارچوب آیین‌نامه حقوق مسافر باید تمهیدات لازم را در صورت بروز تاخیر پروازها برنامه‌ریزی کنند و نمایندگانشان برای پاسخگویی در ترمینال‌ها حضور داشته باشند .

    |

    امیدواریم با طرح‌های توسعه فرودگاه اهواز بتوانیم زمینه ظرفیت‌های استانی را برای توسعه برنامه های اقتصادی فراهم کنیم .

    |

    گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی دی ماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه‌های اصفهان ، شیراز و تبریز به ترتیب ۷۶.۷ ، ۷۳.۱ و ۷۵.۶ بوده است .

    |

    نظرات کاربران