در حال بارگذاری ...
  • لکه گیری راه‌های شهرستان مشگین شهر با استفاده از ۱۲۰۰ تن آسفالت گرم و سرد

    در مدت یاد شده راهداران پرتلاش این شهرستان ۷۰۰ کیلومتر ریزش برداری انجام داده و ۱۸۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کردند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مشگین شهر از لکه گیری راه های اصلی ، فرعی و روستایی این شهرستان با ۱۲۰۰ تن آسفالت گرم و سرد خبر داد .

    فرج پور در بازدید از محور مشگین شهر - پارس آباد با بیان اینکه افزایش ضریب ایمنی جاده و بهسازی راه های روستایی از اولویت های مهم راهداری و وظایف راهداران است افزود : راهداران با استفاده از هزار و ۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم مسیر راههای اصلی ،فرعی و روستایی این شهرستان را لکه گیری کردند .

    وی با اشاره به اینکه در راستای کاهش تصادفات جاده ای ۱۳ کیلومتر ازجاده های این شهرستان روکش آسفالت شده است ، اظهار کرد : برای جلوگیری از خروج وسیله نقلیه از مسیر ۵۰ کیلومتر شیار لرزاننده و هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی این شهرستان نصب شده است.

    شانه سازی ۱۲۰۰ کیلومتر راه

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشگین شهر در ۷ ماهه امسال از تسطیح ، رگلاژ ، تیغ زنی و شن ریزی هزار و ۲۰۰ کیلومتر از راه های اصلی ، روستایی ، خاکی و شنی در شهرستان مشگین شهر خبرداد و بیان کرد : در مدت یاد شده راهداران پرتلاش این شهرستان ۷۰۰ کیلومتر ریزش برداری انجام داده و ۱۸۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کردند .

    نصب ۱۵۰۰ عدد بازتاب ایمنی در سطح راه ها

    فرج پور زهکشی ۲۰۰ متر از پیچ احمد بیگلو و جاده هریس را یاد آور شد و تصریح کرد : در جهت ارتقای ایمنی راه ها ۱۱۵ عدد مخروط ایمنی و هدایت کننده و هزار و ۵۰۰ عدد بازتاب ایمنی جدید در سطح جاده های شهرستان مشگین شهر نصب شده است.

    توزیع بیش از ۱۲۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی

    وی در جهت رفع نیاز رانندگان و جلب رضایت آنها از توزیع یک هزار و ۲۹۲ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای بین رانندگان شهرستان مشگین شهر خبر داد و خاطرنشان کرد : برای دید بهتر رانندگان و مترددین در جاده ۲۴۰ متر مربع علایم و بنر های اطلاعاتی و ۳۱۰عدد بازتاب ایمنی توسط راهداران نصب و همچنین ۱۰۵ عدد از تابلوهای فرسوده و معیوب از سطح جاده های این شهرستان جمع آوری شده است .

    فرج پور نصب و ترفیع ۲۲۵ عدد از شاخه گاردریل ها ، نگهداری روشنایی تونل ازادگان و ۳۵۰ عدد از چراغ های چشمک زن ، رنگ آمیزی هزار و ۱۵۰ متر از سرعتکاه ها و همچنین اصلاح ۲ هزار متر مکعب از شیب شیروانی بزرگراه را از مهمترین اقدامات راهداران در ۷ ماهه امسال برشمرد .

    وی با بیان اینکه راهداری شهرستان مشگین شهر مسئولیت نگهداری هزار و ۲۸۰ کیلومتر از راه های ارتباطی رابر عهده دارد گفت : راهداران زحمتکش این شهرستان  جهت صیانت و حفاظت از حریم راهها بعنوان سرمایه ملی به صورت  شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستد .




    مطالب مرتبط

    در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

    |

    این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در ششمین روز از دهه فجر پروژه های روکش آسفالت ۵ کیلومتر از راه های اصلی در شهرستان نطنز به بهره برداری رسید .

    |

    با توجه به تردد کامیون‌های سنگین با وجود معادن و خرابی شدید آسفالت و همچنین منطقه گردشگری این محور پرتردد است که در پی درخواست‌های مردمی آسفالت حفاظتی محور فوق در دستور کار این اداره قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران