در حال بارگذاری ...

انجام عملیات بهسازی سطوح پروازی باند و اپرون فرودگاه ارومیه در سال آینده

تا یایان امسال مناقصه طرح زهکشی سطوح پروازی ، جمع آوری آب های سطحی و تکمیل شبکه فاضلاب برگزار می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از برنامه ریزی برای انجام عملیات بهسازی سطوح پروازی باند و اپرون فرودگاه ارومیه در سال آینده خبر داد .

محمدعلی نائل قراملکی با اعلام این خبر عنوان کرد : اکنون دو طرح مطالعاتی را در فرودگاه ارومیه در دستور کار داریم که شامل بهسازی سطوح پروازی باند و اپرون و زهکشی سطوح پروازی ، جمع آوری آب های سطحی و تکمیل شبکه فاضلاب است .

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی با بیان اینکه اجرای طرح بهسازی سطوح پروازی ، باند و اپرون فرودگاه سال آینده سال آینده محقق می شود ، افزود : تا یایان امسال مناقصه طرح زهکشی سطوح پروازی ، جمع آوری آب های سطحی و تکمیل شبکه فاضلاب برگزار می شود . اخیرا محوطه سازی ترمینال و سطوح پروازی فرودگاه ارومیه انجام شده و سیستم روشنایی باند را نیز تکمیل کرده ایم .




مطالب مرتبط

این اقدام با هماهنگی و صدور دستورالعمل‌های مربوطه توسط معاونت عملیات هوانوردی و همچنین نظارت و راهبری معاونت عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجانشرقی مطابق استانداردهای EASA صورت گرفت .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد .

|

نظرات کاربران