در حال بارگذاری ...

تهیه آیین نامه ها و مقررات منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اولویت کمک به رشد اقتصادی کشور

آیین نامه ها و مقررات و رویه های مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اولویت کمک به رشد اقتصادی کشور ، سوددهی حداکثری برای سرمایه گذاران و همچنین کسب درآمدهای پایدار برای توسعه شهر فرودگاهی تهیه و تدوین خواهند شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست تخصصی بررسی آیین نامه ها و مقررات مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد .

علی رستمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : در راستای مشخص شدن حیطه اختیارات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تدوین آیین نامه های مرتبط با مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی ، نشست تخصصی بررسی آیین نامه ها و مقررات این دو منطقه برگزار شد . در این نشست که با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره ، معاونین و مدیران کل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و همچنین مسئولان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شده بود، آخرین مصوبات شورای عالی مناطق آزاد و هیئت وزیران در خصوص این مناطق مطرح گردید .

وی بیان داشت : در ادامه نشست کلیه اسناد بالادستی ، قوانین مادر ، اساسنامه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، قوانین حاکم برای فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و ٢٢ آیین نامه و دستورالعمل در حوزه این مناطق بررسی شد تا اصلاحات مورد نیاز برای بکارگیری آن ها در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی انجام شود .

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : بررسی اسناد ، تاییده ها و مجوزهای لازم برای فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی و همچنین استفاده از نرم افزارهای پنجره واحد خدمات در این مناطق ، بخش دیگری از مباحث مطرح شده در این نشست دو روزه بود . آیین نامه ها و مقررات و رویه های مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اولویت کمک به رشد اقتصادی کشور ، سوددهی حداکثری برای سرمایه گذاران و همچنین کسب درآمدهای پایدار برای توسعه شهر فرودگاهی تهیه و تدوین خواهند شد .

گفتنی است ، این نشست با پیگیری معاونت های اقتصادی و سرمایه گذاری ، و توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شده بود .




مطالب مرتبط

         

|

         

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

|

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

نظرات کاربران