در حال بارگذاری ...
  • تهیه آیین نامه ها و مقررات منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اولویت کمک به رشد اقتصادی کشور

    آیین نامه ها و مقررات و رویه های مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اولویت کمک به رشد اقتصادی کشور ، سوددهی حداکثری برای سرمایه گذاران و همچنین کسب درآمدهای پایدار برای توسعه شهر فرودگاهی تهیه و تدوین خواهند شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست تخصصی بررسی آیین نامه ها و مقررات مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد .

    علی رستمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : در راستای مشخص شدن حیطه اختیارات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تدوین آیین نامه های مرتبط با مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی ، نشست تخصصی بررسی آیین نامه ها و مقررات این دو منطقه برگزار شد . در این نشست که با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره ، معاونین و مدیران کل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و همچنین مسئولان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شده بود، آخرین مصوبات شورای عالی مناطق آزاد و هیئت وزیران در خصوص این مناطق مطرح گردید .

    وی بیان داشت : در ادامه نشست کلیه اسناد بالادستی ، قوانین مادر ، اساسنامه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، قوانین حاکم برای فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و ٢٢ آیین نامه و دستورالعمل در حوزه این مناطق بررسی شد تا اصلاحات مورد نیاز برای بکارگیری آن ها در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی انجام شود .

    مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : بررسی اسناد ، تاییده ها و مجوزهای لازم برای فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی و همچنین استفاده از نرم افزارهای پنجره واحد خدمات در این مناطق ، بخش دیگری از مباحث مطرح شده در این نشست دو روزه بود . آیین نامه ها و مقررات و رویه های مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اولویت کمک به رشد اقتصادی کشور ، سوددهی حداکثری برای سرمایه گذاران و همچنین کسب درآمدهای پایدار برای توسعه شهر فرودگاهی تهیه و تدوین خواهند شد .

    گفتنی است ، این نشست با پیگیری معاونت های اقتصادی و سرمایه گذاری ، و توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شده بود .




    مطالب مرتبط

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    تا این لحظه پیشنهادات سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیون دلاری در این پهنه لجستیکی داریم و از طرفی مجموع درخواست‌های سرمایه‌گذاری در کل منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) به رقمی بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است که بخشی از آن در پهنه‌های لجستیکی همچون پوشاک ، ...

    |

    نظرات کاربران