در حال بارگذاری ...

اجرای مرحله دوم روکش آسفالت محور دامغان - معلمان

این پروژه در قالب قرارداد منعقده با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دو مرحله اجرا گردید که در مرحله اول ۱۰ کیلومتر از محور مذکور روکش آسفالت شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان از اجرای مرحله دوم روکش آسفالت محور دامغان به معلمان خبر داد .

حسین ابوطالبی اظهار داشت : در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای مرحله دوم اجرای روکش آسفالت محور دامغان - معلمان حوالی گردنه  رشم به طول ۶ کیلومتر انجام شد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از شرایط مهم برای تامین ایمنی حمل و نقل در راه ها کیفیت اجرای عملیات راهداری و تجهیز و نصب علائم ایمنی مناسب در جاده هاست گفت : این پروژه در قالب قرارداد منعقده با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دو مرحله  اجرا گردید که در مرحله اول ۱۰ کیلومتر از محور مذکور روکش آسفالت شده است .

ابوطالبی در پایان گفت : شهرستان دامغان دارای بیش از ۴۸۵ کیلومتر بزرگراه ، راه اصلی و فرعی و ۴۳۷ کیلومتر راه روستایی است که به تناسب اعتبارات تخصیصی با لحاظ نمودن شرایط و اولویت‌بندی انجام شده عملیات روکش آسفالت محورهادر آن انجام می گیرد .




مطالب مرتبط

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

|

تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

نظرات کاربران