در حال بارگذاری ...

روکش آسفالت ۴۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اردبیل طی ۷ ماه گذشته

در مدت یاد شده ۲۷۲ کیلومتر تسطیح حریم راه و بیش از ۶۸ هزار مترطول درزگیری راه های آسفالته نیز صورت گرفته است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری استان اردبیل گفت : ۴۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۷ ماه گذشته روکش آسفالت شده است .

علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر با بیان اینکه اجرای این مهم از محل اعتبارات ملی و استانی انجام شده از فرمانداران شهرستان ها خواست با تخصیص اعتبارات لازم راهداران را در خدمت رسانی هرچه شایسته به مردم عزیز یاری کنند . علاوه بر روکش آسفالت اقدامات مستمر راهداران برای حفاظت و نگهداری از راهها انجام می شود که در همین راستا ۸۲ هزارو ۸۰۰ مترمربع لکه گیری و رفع چاله ها در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نیز انجام شده است .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات راهداران در جهت ارتقای ایمنی جاده ها تصریح کرد : در مدت یاد شده ۲۷۲ کیلومتر تسطیح حریم راه و بیش از ۶۸ هزار مترطول درزگیری راه های آسفالته نیز صورت گرفته است .

صبحی اصلاح و بازسازی ۱۶۷ کیلومتر کانال های طرفین راه ، زهکشی و دریواسیون ۲ هزار مترمکعب پل های بزرگ ، تنقیه و لایروبی ۹۶ دستگاه پل و ابنیه فنی را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش دیار سبلان در جهت افزایش ایمنی محورها عنوان کرد .




مطالب مرتبط

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

در مدت یاد شده ۱۹۷ هزار متر مکعب از شانه راه‌ها و راه‌های شنی نیز شن ریزی شده‌ است .

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

در حال حاضر بیش از ١٢٠ کیلومتر از مصوبات سفر مقام عالی استان در حال اجرا بوده و امید است به همت راهداران به زودی به بهره برداری برسد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از بهسازی ۳ هزار کیلومتر روکش آسفالت راه های استان تا پایان ۱۴۰۳ خبر داد ...

|

نظرات کاربران