در حال بارگذاری ...

تشریح آخرین وضعیت محور‌های مسدود شده بر اثر زلزله استان آذربایجان شرقی

در ساعت‌های اولیه وقوع این زلزله ریزش کوهی در محور‌های بستان آباد ، میانه ، میانه به زنجان و سرچم به ترتیب به طول ۳۰ کیلومتر و ۱۸ کیلومتر و روستاهای شهرستان میانه و سراب رخ داد که باعث مسدود شدن برخی از محور‌ها به روستا‌های آذربایجان شرقی شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت : در پی وقوع زلزله در آذربایجان شرقی تمام محورهای مواصلاتی این استان پاکسازی و هیچ مسیری در این استان مسدود نیست .

اروجعلی علیزاده ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان و طلب شفای عاجل مصدومان  زلزله اخیر با اعلام این مطلب گفت : بر اثر وقوع زلزله ، ریزش کوهی در محور میانه - بستان آباد رخ داده بود که با همکاری اکیپ های راهداری این محور به صورت کامل پاکسازی شده است .

وی در خصوص آخرین وضعیت محور‌های مسدود شده بر اثر زلزله استان آذربایجان شرقی گفت : در ساعت‌های اولیه وقوع این زلزله ریزش کوهی در محور‌های بستان آباد ، میانه ، میانه به زنجان و سرچم به ترتیب به طول ۳۰ کیلومتر و ۱۸ کیلومتر و روستاهای شهرستان میانه و سراب رخ داد که باعث مسدود شدن برخی از محور‌ها به روستا‌های آذربایجان شرقی شد .

وی افزود : بلافاصله بعد از ریزش تیم های راهداری به محل وقوع حادثه اعزام و در اولین فرصت تمام محور‌ها پاکسازی شد . برخی از مسیر‌های مربوط به روستا‌های محل وقوع زلزله ریزش داشت که با تلاش عوامل راهداری ریزش برداری صورت گرفت .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد : هیچ یک از مسیر‌ها اکنون مسدود نیست هم اکنون تمامی تیم‌های عوامل راهداری در آذربایجان در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به سرعت به محل اعزام می‌شوند .




مطالب مرتبط

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

میانگین پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح جاده‌ها به گونه‌ای است که به طور میانگین در هر ۸۵ کیلومتر شبکه راه‌ها ، یک مجتمع خدماتی رفاهی به خدمت‌رسانی می‌پردازد .

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

|

نظرات کاربران