در حال بارگذاری ...

پاکسازی و بازگشایی تمام محورهای مواصلاتی استان آذربایجان شرقی

در ساعت‌های اولیه وقوع این زلزله ریزش کوهی در محور‌های بستان آباد ، میانه ، میانه سرچم رخ داد که باعث مسدود شدن برخی از محور‌ها به روستا‌های آذربایجان شرقی شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ​در پی وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی تمام محورهای مواصلاتی این استان پاکسازی شده و هیچ مسیری در این استان مسدود نیست .

رودباری مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات این سازمان با اعلام این مطلب گفت : بر اثر وقوع زلزله ، ریزش کوهی در محور میانه - بستان آباد رخ داده بود که با همکاری تیم‌های امدادی این محور به صورت کامل پاکسازی شده است .

وی در خصوص آخرین وضعیت و محور‌های مسدود شده بر اثر زلزله بامداد امروز استان آذربایجان شرقی گفت : در ساعت‌های اولیه وقوع این زلزله ریزش کوهی در محور‌های بستان آباد ، میانه ، میانه سرچم رخ داد که باعث مسدود شدن برخی از محور‌ها به روستا‌های آذربایجان شرقی شد .

وی افزود : بلافاصله بعد از ریزش کوه تیم‌های عملیاتی و راهداری به محل وقوع حادثه اعزام شدند و در اولین فرصت تمام محور‌ها پاکسازی شد . برخی از مسیر‌های مربوط به روستا‌های محل وقوع زلزله ریزش داشت که با تلاش عوامل راهداری تمامی این مسیر‌ها هم پاکسازی شدند .

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات اظهار داشت : هیچ یک از مسیر‌ها اکنون مسدود نیست و گروه‌های ارزیابی که به این محل اعزام شده‌اند تا کنون هیچ اطلاعاتی از محور‌های عملیاتی اعلام نکرده‌اند . هم اکنون تمامی تیم‌های عوامل راهداری در محل وقوع زلزله در آذربایجان در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به سرعت به محل اعزام می‌شوند .




مطالب مرتبط

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه ، بهسازی ، روشنایی ، نصب نیوجرسی ، خط کشی و روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی ، ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است .

|

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

محورهای کهک ، فردو ، دستجرد ، تاج خاتون ، قاهان و ... از جمله محورهای روستایی هستند که در دستور کار این اداره کل جهت پیگیری ارتقای آنها به راه فرعی غیر شریانی قرار دارند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تسهیل تجارت و روان‌سازی تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور را از ...

|

نظرات کاربران