در حال بارگذاری ...

اجرای طرح های ایمن سازی در محورهای مواصلاتی گلپایگان و خوانسار

جاده‌ها با مشخصات و ظرفیت تردد طراحی می‌شود که برای رفع اشباع جاده‌ها باید موانع ترافیکی برطرف شود. بنابراین با همکاری استان و نماینده شهرستان در جهت بهبود و کیفیت و بالابردن ایمنی راه‌های مواصلاتی اقدام می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ​معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه خود به استان اصفهان از پروژه ها و طرح های ایمن سازی در دست اجرا در محور های مواصلاتی شهرستان گلپایگان و خوانسار بازدید کرد .

عبدالهاشم حسن‌نیا رییس این سازمان در بازدید از راه‌های مواصلاتی شهرستان گلپایگان ، اظهار کرد : گلپایگان در کریدور غرب به مرکز کشور و بخشی از شهرهای شمال به جنوب قرار دارد به طوری که بیشترین ترددها به سمت اصفهان نیز در این مسیر صورت می‌گیرد .

حسن نیا با تاکید بر اهتمام و توجه جدی به مقوله ارتقا ایمنی راه ها و محورهای شهرستان های گلپایگان و خوانسار افزود : در راستای ارتقای ایمنی در راه‌های مواصلاتی این شهرستان ها ، پروژه های آسفالت ، روکش آسفالت ، اصلاح هندسی ، رفع موانع ترافیکی ، ترمیم و اصلاح نقاط پرحادثه ، احداث پل‌های زیرگذر در مسیر دو شهر ، ساماندهی جاده‌ها و تجهیز روشنایی معابر و راه‌های پرتردد با هماهنگی‌ استان و با استفاده از منابع مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دستور کار قرار می‌گیرد .

وی گفت : جاده‌ها با مشخصات و ظرفیت تردد طراحی می‌شود که برای رفع اشباع جاده‌ها باید موانع ترافیکی برطرف شود . بنابراین با همکاری استان و نماینده شهرستان در جهت بهبود و کیفیت و بالابردن ایمنی راه‌های مواصلاتی اقدام می شود .

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه سفر خود به استان اصفهان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و نماینده شهرستان در مجلس از محورهای مواصلاتی و پرتردد شامل محور دُر - تیکن ، کوچری ، وانشان ، جاده‌های مواصلاتی دو شهر گوگد و گلشهر بازدید کرد.

گفتنی است حسن نیا همچنین از روند اصلاح محور مواصلاتی ویست - خوانسار ، تونل خوانسار- بوئین میاندشت و روشنایی محدوده پل ساسان بازدید کردو از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی و اجرایی پروژه های در دست اقدام قرار گرفت .




مطالب مرتبط

در سال گذشته ۲۲۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است و امسال این رقم به ۵۰۰ کیلومتر رسیده است‌ . امسال همچنین ۳۳۵۰ کیلومتر عملیات خط کشی و ۳۳۰۰ کیلومتر نصب تابلو و در گردنه اسدآباد ۱۴ کیلومتر حفاظ ایمنی و نصب روشنایی انجام شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

نظرات کاربران