در حال بارگذاری ...

از سرگیری پروازهای شرکت ایران ایر به رم از روز دوشنبه ۱۱ آذرماه

‌پرواز تهران - رم - تهران ، روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه ۱۱ آذرماه (دوم دسامبر) ، پروازهای خود را به شهر رم ایتالیا از سر می‌گیرد .

با توجه به درخواست هموطنان خارج از کشور و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پس از یک دوره توقف ، پروازهای‌ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شهر رم از تاریخ ۱۱ آذرماه سال جاری برقرار می‌‌شود .

‌پرواز تهران - رم - تهران ، روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود .

بنابراین گزارش در حال حاضر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته به شهر میلان ایتالیا پرواز می‌کند .

به تازگی اعلام شد که به دلیل فشارهای آمریکا بر ایتالیا ، پروازهای شرکت‌ هواپیمایی ماهان به شهرهای رم و میلان از روزهای پایانی آذرماه امسال ‌متوقف می‌شود .




مطالب مرتبط

         

|

طبق بررسی‌های صورت گرفته با توجه به مطلوب و کم بودن زمان سفر میزان استفاده اقشار متوسط و ضعیف جامعه از بخش هوایی افزایش یافته است . بخشی از کمبود بلیت هواپیما به دلیل افزایش تقاضا است و با توجه به شرایط مطلوبی که در این زمینه وجود دارد و به طور معمول گزینه متعالی برای سفر مردم ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

|

افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

|

اعزام زائران از ۲۱ ایستگاه پروازی طبق برنامه ریزی انجام می‌شود و امسال نیز ما از فرودگاه‌های همدان ، زنجان ، چابهار ، قشم نیز پروازهایی به مقصد عربستان خواهیم داشت .

|

نظرات کاربران