در حال بارگذاری ...

ارائه تخفیف برای سفر با قطار مسافری در هفته وحدت توسط شرکت رجا

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت رجا به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) ، تسهیلات سفر با قطارهای این شرکت را به صورت تخفیف ۳۰ درصد با عنوان طرح "میلاد" ارائه می‌کند .

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام اینکه این تسهیلات برای بازه حرکت و فروش ۱۹ لغایت ۲۴ آبان ماه سال جاری - مصادف با هفته وحدت - است گفت : در قالب طرح مذکور ، به مسافران با نام مبارک "محمد" ، "صادق" و "محمد صادق" که در بازه زمانی حرکت و فروش مذکور از طریق کانال‌های فروش رجا بلیت خریداری کنند ، ۳۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود .

رضا عصاری افزود : اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و  بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

وی با تأکید بر نام‌های اشاره شده اظهار داشت : سایر نام‌ها با ترکیب محمد یا صادق مانند : محمد مهدی ، امیر محمد و ... مشمول این طرح نمی‌شوند .

معاون اجرایی شرکت رجا کانال‌ها فروش این شرکت را شامل : سایت رجا ، فروش تلفنی ۱۵۳۹ و نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت در سراسر کشور ذکر کرد و گفت : هموطنان برای آگاهی بیشتر در خصوص مراکز و نمایندگی‌های مجاز فروش ، ساعت و برنامه حرکت قطارها و ... علاوه بر مراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.raja.ir می‌توانند از اقص نقاط کشور و به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۱۵۳۹ تماس حاصل کنند .




مطالب مرتبط

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران