در حال بارگذاری ...

نزدیک شدن پروژه احداث آزادراه پل زال - دهلران - مرزچیلات به مرحله اجرایی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پیگیری مسئولان استان و تشکیل جلسه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، آزادراه پل زال - دهلران - مرزچیلات به مرحله اجرایی نزدیک شد .

در جلسه‌ای که با حضور سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ، پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور ، خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ، کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تشکیل شد مقرر شد روال قانونی انعقاد قرارداد با بخش خصوصی و مشارکت بانک های عامل انجام شود و سازمان برنامه و بودجه کشور نیز متعاقباً نسبت به ارائه مجوز ماده ۲۳ و ایجاد ردیف بودجه در سال آینده اقدام نماید .

مدیرکل راه وشهرسازی استان در این خصوص گفت : بحث  اتصال استان ایلام به آزاد راه و متعاقب آن دسترسی آزاد راهی کشور به کشور عراق ومرزهای بین المللی از مهران و دهلران استان ایلام که فرصت مناسبی برای توسعه استان ومنطقه ایجاد خواهد کرد از برنامه های  اداره کل راه وشهرسازی استان در یک سال گذشته است که با پیگیری و همراهی مسئولین استان و وزارت راه وشهرسازی در حال نزدیک شدن به مرحله اجرایی است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هم‌اینک ۱۰ پروژه راهسازی مهم به طول حدود ۱۸۰ کیلومتر در ...

|

آزادراه مشهد - چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود .

|

خوشبختانه در حال حاضر مانعی در طراحی ، نظارت و اجرای پروژه های راهسازی وجود ندارد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز ، قابلیت اجرای سالانه حداقل حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه وجود دارد .

|

با توجه به عبور مسیر ریلی درود - خرم آباد از مناطق کوهستانی شدید عمده فعالیت اجرایی در بخش زیرزمینی انجام شد به نحوی که علاوه بر ثبت رکوردهای قابل توجهی در حفاری به روش دستی ، پیشرفت فیزیکی زیرسازی پروژه در مدت یک سال و نیم از ۳۹ درصد به ۵۱ درصد رسید .

|

آزادراه قزوین - رشت بخشی از کریدور بین المللی شمال - جنوب کشور است که سواحل غربی دریای خزر را به شبکه آزادراهی متصل می کند و تکمیل آزادراه منجیل - رودبار به عنوان بخش پایانی این آزادراه موجب بهره مندی از مزایای این مسیر آزادراهی می شود .

|

نظرات کاربران