در حال بارگذاری ...
  • ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در عملیات چهارخطه خروجی شهرستان دره شهر

    برای اجرای ۱۳ کیلومتر اول این طرح نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرایی چهارخطه شدن خروجی شهر دره شهر استان ایلام به سمت پل دختر استان لرستان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است .

    علی اصغر کاظمی مدیرکل این دستگاه اجرایی گفت : قطعه اول این طرح به طول ۱۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال اجرا است ومطالعه باقی مانده مسیر در استان ایلام به علاوه احداث پل بزرگ گاومیشان به انجام رسیده که در صورت تأمین اعتبار لازم عملیات اجرایی قطعه بعدی نیزاجرایی خواهد شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطر نشان کرد : برای اجرای ۱۳ کیلومتر  اول این طرح نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

    |

    این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

    |

    افتتاح کامل تونل کبیرکوه منوط به اجرای سیستم روشنایی و تهویه بوده که نیازمند تأمین اعتبار است و انتظار داریم وزیر کشور در این زمینه پیگیری لازم را در دستور کار قرار دهند تا در سفر آینده رئیس جمهوری به استان شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم ملی باشیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و وزیر راه و شهرسازی دستور تأمین اعتبار و درخواست اعمال ماده ۲۳ (قرار گرفتن طرح ها ...

    |

    نظرات کاربران