در حال بارگذاری ...

انجام مذاکرات برای توسعه شقوق حمل و نقل میان کشورهای عضو اجلاس شانگهای

امیدواریم در این فرصت مذاکرات دو جانبه و چند جانبه با وزرای حمل و نقلی که در این اجلاس حضور دارند ، انجام شود ، تا در راستای تسهیل و تسریع توسعه ترانزیتی توافقات مناسبی به دست آید .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی از مذاکرات دو و چند جانبه‌ با همتایان خود در کشورهای عضو اجلاس شانگهای برای توسعه شقوق حمل و نقل خبر داد .

محمد اسلامی در خصوص سفر به ازبکستان و حضور در اجلاس شانگهای گفت : اجلاس شانگهای در ازبکستان در سطح نخست وزیران کشورهای عضو این اجلاس برگزار می شود . در این اجلاس تمرکز بر مباحثی همچون ترانزیت ، حمل و نقل جاده ای ، ریلی و هوایی بوده و در این خصوص تصمیم گیری می‌شود .

این عضو کابینه دولت دوازدهم در ادامه با اشاره به رشد مناسبات با کشور ازبکستان ، اظهار داشت : پیش از این گفت‌و گوهایی با دولت ازبکستان با هدف همکاری‌های دو جانبه انجام گرفته بود ، اما دولت جدید این کشور نگاه متفاوت‌تری نسبت به ایران داشته و تمایل زیادی به همکاری هرچه بیش‌تر بین دو کشور دارد .

وی در پایان گفت : امیدواریم در این فرصت مذاکرات دو جانبه و چند جانبه با وزرای حمل و نقلی که در این اجلاس حضور دارند ، انجام شود ، تا در راستای تسهیل و تسریع توسعه ترانزیتی توافقات مناسبی به دست آید .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد بیش از ۳۰ درصدی ترانزیت کشور گفت : ایران به عنوان کشور ایمن در نظام کریدوری منطقه باید ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیات دولت از برگزاری نشست سران کشورهای عضو اکو طی ۲ هفته آینده در ازبکستان خبر داد و گفت : در ...

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

با ابتکار ایران راه توجه به ترانزیت ، لجستیک و اقتصاد دریا در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و در راستای اجرای «جهش تولید با مشارکت مردم» همزمان با ایجاد ۲۷ شهر ساحلی ، مشارکت مردمی امکان سرمایه گذاری مردم در این بخش ها را شاهد خواهیم بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی با اعلام رفع ۴۱۲ نقطه پرخطر جاده‌ای در سراسر کشور از برنامه دولت برای تامین ۵ هزار اتوبوس بین شهری ...

|

نظرات کاربران