در حال بارگذاری ...

آغاز بکار پروژه های راهسازی در شرق اصفهان

پروژه های محور جیلان آباد - فساران - کوهان - دستگردمار و پروژه دشتی – بهارستان نیز جهت انجام عملیات راهسازی و طی هفته جاری به مناقصه گذاشته خواهد شد و پروژه پل مزرعه عرب نیز با توجه به اختصاص یک میلیارد تومان از ابتدای هفته آینده آغاز بکار خواهد نمود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، حمیدرضا امیرخانی در نشستی مشترک با حضور حسن کامران نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و آغاز بکار پروژه های راهسازی در شرق اصفهان خبر داد .

با حضور حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان ، معاونین و کارشناسان این اداره کل ، مسائل و مشکلات پروژه های حوزه راه و شهرسازی در شرق اصفهان مورد بررسی قرار گرفت .

کامران در این نشست ضمن پیگیری پروژه های مورد نظر شهرستان ، خواستار تکمیل پروژه های اژیه – ورزنه ، جیلان آباد – کلمنجان ، پل مزرعه شور ، دشتی – بهارستان ، مزرعه عرب و محور جیلان آباد – فساران - دستگرد مار – تیمیار و ورودی شهر کوهپایه شد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان نیز از آغاز عملیات اجرایی پروژه های شرق اصفهان طی هفته جاری خبر داد و گفت : مصمم هستیم تا پروژه های نیمه تمام را در شرق اصفهان تکمیل و پروژه های مورد درخواست را شروع نماییم .

وی اظهار داشت : در خصوص محور اژیه – ورزنه با توجه به وجود تیرهای برق در مسیر که عاملی بر کندی احداث پروژه شده بود ، مقرر شد تا با جابجایی تیرهای برق توسط اداره برق و تامین قیر مورد نیاز از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ، عملیات اجرایی این پروژه در اسرع وقت  آغاز گردد .

پروژه جیلان آباد – کلمنجان نیز بحث انتقال اعتبار از راهداری پیگیری و بلافاصله کار توسط پیمانکار آغاز می شود .

امیرخانی با توجه به اتمام احداث پروژه پل مزرعه شور توسط این اداره کل، گفت: احداث پل مزرعه شور توسط این اداره کل انجام و به اتمام رسیده و احداث راههای دسترسی آن توسط شهرداری و طی هفته جاری انجام خواهد شد.

وی افزود : پروژه های محور جیلان آباد - فساران - کوهان - دستگردمار و پروژه دشتی – بهارستان نیز جهت انجام عملیات راهسازی و طی هفته جاری به مناقصه گذاشته خواهد شد و پروژه پل مزرعه عرب نیز با توجه به اختصاص یک میلیارد تومان از ابتدای هفته آینده آغاز بکار خواهد نمود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، حمیدرضا شهرکی در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ ، به تجربه اجرای پویش ...

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تردد بین استانی از ابتدای طرح تا چهاردهم فروردین ۴۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۲۶ وسیله نقلیه بوده که از کاهش دو درصدی نسبت به مدت ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

نظرات کاربران