در حال بارگذاری ...
  • مطالب مرتبط

    جای خالی برندسازی در صنعت هوانوردی

    جای خالی برندسازی در صنعت هوانوردی

    سال‌هاست در رسانه‌های صنعت هوانوردی فریاد می‌زنم که هوانوردی ما نیازمند برندسازی و یا هنر هدایت افکار عمومی است ، اما متاسفانه مورد استقبال متولیان این صنعت استراتژیک قرار نگرفت ...

    |

    عزم جدی برای شناسایی بانوان توانمند در شرکت فرودگاه ها

    عزم جدی برای شناسایی بانوان توانمند در شرکت فرودگاه ها

    به دنبال آموزش و توانمندسازی بانوان ستادی و فرودگاهی به دور از هرگونه تنگ نظری هستم . خوشبختانه مدیرعامل شرکت جایگاه مشاور امور بانوان را فرمایشی نمی داند و مشاور امور بانوان وزیر راه و شهرسازی نیز حامی صادق تحقق ایجاد تحولات مثبت در این حوزه است .

    |

    جایگاه ویژه شرکت فرودگاه ها در صنعت حمل و نقل هوایی کشور

    جایگاه ویژه شرکت فرودگاه ها در صنعت حمل و نقل هوایی کشور

    با گذشت زمان و با هدف ایجاد امکان توسعه زیرساخت‎های مورد نیاز برای تامین ایمنی پروازها مسئولیت ارائه سرویس‎های هوانوردی علاوه بر فعالیت‎های فرودگاهی طی هشت سال به مرور به شرکت محول شد و در سه مرحله ، نام شرکت متناسب با وظائف محوله به شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ...

    |

    توانمند سازی و توسعه سرمایه انسانی با ارتقا سطح کمی و کیفی آموزش ها

    توانمند سازی و توسعه سرمایه انسانی با ارتقا سطح کمی و کیفی آموزش ها

    توانمند سازی و توسعه سرمایه انسانی شرکت در همه سطوح عملیاتی و مدیریتی ضرورتیست که توقف ناپذیر است و باید از طریق ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش ها مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که معتقدم تحقق اهداف پیش گفته بدون برخورداری از سرمایه انسانی توانمند به هیچ وجه میسور نخواهد بود .

    |

    نظرات کاربران