در حال بارگذاری ...
  • مطالب مرتبط

    معماری ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد ، پایدار و همگام با محیط زیست

    معماری ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد ، پایدار و همگام با محیط زیست

    در طراحی و ساخت این ایستگاه از «خرپاهای سه بعدی فضایی» و مصالح نوین برای پوشش سالن مسافری استفاده شده است . در عین حال ایستگاه به شکلی طراحی شده که مصرف آب ، برق و انرژی به شدت کاهش می‌یابد و ضمن تصفیه فاضلاب از آب تمیز آن برای آبیاری فضای سبز محوطه ایستگاه استفاده می‌شود .

    |

    برگزاری نشست تخصصی تجربیات مهندسی در تونل های طویل ریلی اتریش

    برگزاری نشست تخصصی تجربیات مهندسی در تونل های طویل ریلی اتریش

    در این جلسه روش‌های مسیریابی کریدور محور ، بررسی پارامترهای اصلی تاثیر‌گذار در ارزیابی سیستم‌های مسیریابی بررسی شد . مطالعه امکان سنجی مسیرهای مختلف با در نظر گرفتن هزینه و زمان اجرا با در نظر گرفتن عناصر زیست محیطی نیز از دیگر عناوین مطرح شده در این نشست بود .

    |

    افتتاح راه‌آهن میانه - بستان‌آباد با حضور رییس جمهور

    افتتاح راه‌آهن میانه - بستان‌آباد با حضور رییس جمهور

    از پنج کریدور مهم در اتصال شرق آسیا به اروپا ، سه کریدور مهم از ایران عبور می‌کند و راه‌آهن میانه - تبریز یکی از بخش‌های مهم این کریدورها است که از مرزهای شمال شرق و جنوب شرق کشور تا غرب آسیا و اروپا امتداد پیدا می‌کند .

    |

    فراز و فرودهای روند اجرایی پروژه راه‌آهن میانه - بستان‌‌آباد - تبریز

    فراز و فرودهای روند اجرایی پروژه راه‌آهن میانه - بستان‌‌آباد - تبریز

    از سال ۹۲ تاکنون پیشرفت فیزیکی این طرح با رشد ۲۰ درصدی به ۸۵ درصد رسیده است که بیانگر تلاش بی‌وقفه و افزایش سرعت عملیات طی ۴ سال گذشته است ، به گونه‌ای که بیش از ۷۲۵ میلیارد تومان از ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده تاکنون در این مدت به طرح تخصیص یافته که عدد قابل توجهی است .

    |

    نظرات کاربران