در حال بارگذاری ...

انجام بیش از ۱۳ هزار نشست و برخاست در فرودگاه پیام طی شش ماه نخست سال

این فرودگاه در سال ۱۳۷۱ جهت انجام امور پستی و بار هوایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنین بخش آموزشی آن نیز دایر می باشد و در حال حاضر بخش مسافری نیز شروع به کار کرده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۱۳ هزار و ۵۳۹ نشست و برخاست هواپیمای آموزشی در شش ماه نخست سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بین المللی پیام انجام شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۹ درصدی داشته است .

بنابر اعلام معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی در ۶ ماه نخست سال جاری قریب به ۱۴ هزار نشست و برخاست در فرودگاه بین المللی صورت گرفته است .

بنا بر این گزارش و با توجه به اعلام معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی پیام در همین مدت زمان تعداد پرواز هواپیماهای باری (کارگو) نیز بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است .

فرودگاه بین المللی پیام کرج به عنوان یکی از فرودگاه های مرز هوایی ایران به صورت ۲۴ ساعته فعال و در استان البرز ، شهر کرج واقع می باشد . این فرودگاه در سال ۱۳۷۱ جهت انجام امور پستی و بار هوایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنین بخش آموزشی آن نیز دایر می باشد و در حال حاضر بخش مسافری نیز شروع به کار کرده است .




مطالب مرتبط

نمایشگاه تخصصی صنعت هوایی پیام در سه بخش از جمله نمایشگاهی با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان ، شرکت‌های هواپیمایی ، فرودگاه‌ها ، شرکت‌های خدمات‌هوایی ، مراکز تعمیر و نگهداری هواپیما و هلی کوپتر ، شرکت‌های نوپا ، پارک‌ها و مراکز رشد ، دانشکده‌های تخصصی و هوا و فضا برگزار ...

|

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

         

|

بیش از ۷۰ درصد واردات کالاهای اساسی کشور از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) انجام می‌شود ؛ همچنین ۹۰ درصد واردات برخی اقلام اساسی از طریق این بندر انجام می‌شود که در تامین امنیت غذایی کشور تاثیر مستقیمی دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ۹ قرارداد و تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش بیش از ۹۰ هزار میلیارد ...

|

نظرات کاربران