در حال بارگذاری ...
  • صدور ۱۰۰ مجوز جدید برای پروازهای فوق العاده اربعین حسینی

    قیمت بلیط یکطرفه میان تهران ، نجف و بغداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و میان مشهد ، نجف و بغداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور حدود ۱۰۰ مجوز جدید برای پروازهای فوق العاده اربعین خبر داد .

    رضا جعفرزاده ، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور حدود ۱۰۰ مجوز جدید پرواز فوق العاده اربعین خبر داد و گفت : با این حساب تعداد مجوزهای صادر شده برای اربعین از هزار و ۳۸۵ مجوز به هزار و ۴۸۳ مجوز پرواز رسیده است . این مجوزها برای ۱۱ شرکت داخلی و هواپیمایی العراقیه عراق صادر شده است .

    جعفرزاده با اشاره به توافق ایرلاین ها برای ثابت نگه داشتن قیمت پرواز اربعین نسبت به سال گذشته گفت : طبق توافق شرکت های هواپیمایی ، بلیط پرواز دو طرفه تهران - نجف - تهران و تهران - بغداد - تهران دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پرواز مشهد - نجف - مشهد و مشهد - بغداد - مشهد دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است .

    وی افزود : همچنین قیمت بلیط یکطرفه میان تهران ، نجف و بغداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و میان مشهد ، نجف و بغداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است . قیمت بلیط سایر شهرستان ها نیز مانند بلیط از مبدا تهران است ، اما بلیط دو طرفه در مسیر کرمانشاه - نجف - کرمانشاه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد .

    سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در انتها با اشاره به نظارت این سازمان بر بازار بلیط پروازهای اربعین و برخورد با تخلف های احتمالی گفت : امکان اصالت سنجی این بلیط ها بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و سایت انجمن شرکت های هواپیمایی وجود دارد . همچنین زائران در صورت مشاهده تخلف می توانند این مساله را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir پیگیری کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

    |

    مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

    |

    لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

    |

             

    |

    مطابق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری ، به دلیل حساسیت بالای سرویس مراقبت پرواز و تاثیر مستقیم آن بر ایمنی پروازهای فرودگاه ، بازرسی ایمنی از واحدهای ارائه دهنده آن به صورت سالانه انجام می گردد تا از تطابق کیفی و کمی آن با قوانین و استانداردهای بالادستی اطمینان حاصل شود .

    |

    نظرات کاربران