در حال بارگذاری ...
  • راه‌اندازی نرم‌افزار تلفن همراه سالنامه آماری سال ۹۷ سازمان راهداری

    اطلاعات این سالنامه در ۸ فصل مربوط به حوزه‌های فعالیتی حمل و نقل جاده‌‌ای ، راهداری ، شرکت‌ها و مؤسسات و حمل و نقل هوشمند ، قابل بهره‌برداری است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیرامون دسترسی آزاد هم‌وطنان به آمار و اطلاعات، اپلیکیشن موبایل سالنامه آماری سال ۹۷تهیه و در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار گرفت .

    حسین متولی حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان، با بیان این خبر اظهار داشت : استفاده از اطلاعات سالنامه آماری سال ۹۷ بر روی تلفن همراه، در همه جا و بدون نیاز به اینترنت امکان‌پذیر است .

    وی افزود : در حال حاضر نسخه اندروید اپلیکیشن در مارکت کافه بازار به نشانی https://Cofebazaar.ir/app/com.kte.rah و پرتال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای و نسخه وب اپلیکیشن Ios در نشانی Salnameh.rmto.ir قابل دسترسی و بهره‌برداری است .

    متولی یاد‌آور شد : اطلاعات این سالنامه در ۸ فصل مربوط به حوزه‌های فعالیتی حمل و نقل جاده‌‌ای ، راهداری ، شرکت‌ها و مؤسسات و حمل و نقل هوشمند ، قابل بهره‌برداری است .




    مطالب مرتبط

    روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

    |

    میانگین پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح جاده‌ها به گونه‌ای است که به طور میانگین در هر ۸۵ کیلومتر شبکه راه‌ها ، یک مجتمع خدماتی رفاهی به خدمت‌رسانی می‌پردازد .

    |

    مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

    |

    یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

    |

    با توجه به شرایط آب و هوایی و تراکم در سطح محورهای مواصلاتی کشور در ایام نوروز ، انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه سنگین در صورت ضرورت توقف در حاشیه راه‌ها، نسبت به رعایت مسائل ایمنی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند .

    |

    نظرات کاربران