در حال بارگذاری ...

توسعه کانال حمل و نقل دریایی جدید در لهستان

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اداره دریانوردی لهستان در گدنیا ، قراردادی ۱۸۷ میلیون یورویی برای توسعه کانال حمل و نقل دریایی از طریق زبانه ساحلی ویستولا که تالاب ویستولا را از خلیج گداسک جدا می کند ، امضا کرده است .

گروه NDI مسئولیت اجرای این پروژه را برای تسهیل ترافیک دریایی و تقویت تاسیسات بندر البلاگ با کاهش فاصله بین بندر و دریای بالتیک و دسترسی به بندر برای کشتی های بزرگتر به عهده دارد .

این پروژه شامل احداث دو موج شکن ، یک کانال ، دو پل چرخشی ، چهار کانال آبی اسلایس ، ساختمان ها ، محوطه سازی ، ساخت جاده های مجاور و تقویت خاکریزی جاده ها می شود . در خلال این پروژه یک جزیره مصنوعی ۱۹۰ هکتاری نیز در داخل تالاب ویستولا توسعه خواهد یافت .

این کانال بیش از ۱,۵ کیلومتر طول در عرض ۲۵ تا ۱۲۰ متر امتداد دارد . این دو موج شکن در خارج از گداسک قرار گرفته اند و دارای طول ۱۰۱۴ و ۵۶۸ متر هستند و یک محافظ بندری را تشکیل می دهند.این پروژه در سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۲ به پایان برسد .

ماگورزاتا وینیارک ، مدیرعامل NDI ، اظهار داشت : این یک پروژه بسیار قابل توجه بوده و ساخت آن یکی دیگر از پروژه های برق آبی خواهد بود که NDI با همکاری BESIX به اتمام خواهد رساند . ما قبلاً پروژه ساخت ترمینال کانتینر DCT۲ را در بندر گدانسک را به انجام رسلانده ایم و و همکاری بسیار خوبی با مسئولین این بندر داریم .




مطالب مرتبط

افزایش مهارت قایقران‌ها در سطح نجات غریق در صورت توفیق در عقد تفاهم نامه با فدراسیون نجات غریق و غواصی و تسهیل و سرعت بخشیدن به رسیدگی در مورد تقاضاهای مطروحه در کمیته وجوه اداره شده در بخش مسافری از جمله برنامه‌های تعریف شده است .

|

مطابق با ابلاغیه‌های سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه ، با هدف کاهش و کنترل ترافیک با تجهیز سامانه‌های اکسس کنترل (Access control) و مدیریت تردد ناوگان حمل جاده‌ای ، اقدامات اولیه برای نصب و استفاده بهینه از این سیستم در دستور کار قرار گرفته است .

|

تاکنون سه محدوده برای راه اندازی دهکده لجستیک بندر بوشهر پیش بینی شده که با بهره گیری از نظرات مشاور یکی از نقاط در شهرستان بوشهر گزینه اصلی به شمار می رود . با توجه به اهمیت دهکده لجستیک در شورای امور زیربنایی استان حمایت ویژه ای از این طرح شده و تحقق آن بدون تردید زمینه ساز ...

|

اقتصاد ایران ظرفیت‌‌های بسیاری در بخش‌های مختلف دارد و فعالان اقتصادی از جمله بخش خصوصی و مردم ، عوامل اصلی تحقق این ظرفیت‌ها هستند و اقتصاد کشور اگر قصد دارد در مسیر رشد گام بردارد باید در حوزه واگذاری امور به بخش خصوصی بازنگری ویژه داشته باشد .

|

با تقویت توان تجهیزاتی که در برنامه ها و اهداف سال جاری نیز قرار دارد و با ایجاد جاذبه برای تجار و صاحبان کالا توانستیم در نیمه دوم سال گذشته کالاهای ترانزیتی و وارداتی را توسط ریل به بندر امیرآباد و یا از این بندر به سرزمین اصلی حمل کنیم که با این روند علاوه بر افزایش سهم ریلی ...

|

نظرات کاربران