در حال بارگذاری ...
  • جا‌به‌جایی بیش از ۲۴هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل‌ونقل مسافری آذربایجان شرقی

    با توجه به اینکه روزهای ۲۴ تا ۲۹ مهرایام پیک بازگشت زائران به کشور است از زائران عزیز خواست دراین ایام مدیریت و برنامه‌ریزی لازم برای سفرهای خود را انجام دهند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ناوگان حمل و نقل مسافری آذربایجان شرقی بیش از ۲۴ هزار و ۳۶۴ زائر اربعین حسینی را از آغاز اجرای طرح تردد زائران اربعین حسینی(ع) جا به جا کرده است .

    اورجعلی علیزاده با اعلام این خبر اظهار داشت : این تعداد زائر از۱۰ تا ۱۹ مهرماه  ۷۴۵ دستگاه اتوبوس به کرمانشاه و مرزهای مهران و خسروی اعزام شده اند . ۷۵ درصد ازظرفیت ناوگان حمل ونقل مسافری استان به این طرح اختصاص داده شده است و روند اعزام زائران ادامه دارد .

    وی همچنین ادامه داد : تعداد ۲۶۵ زائراربعین حسینی از اتباع جمهوری خود مختار نخجوان نیز تا کنون از پایانه مرزی جلفا برای شرکت در راهپیمایی اربعین وارد کشور شده‌اند . با توجه به اینکه روزهای ۲۴ تا ۲۹ مهرایام پیک بازگشت زائران به کشور است از زائران عزیز خواست در این ایام مدیریت و برنامه‌ریزی لازم برای سفرهای خود را انجام دهند .

    وی همچنین از اعزام اولین گروه ازکارکنان این اداره کل درقالب سه تیم جهت هماهنگی امورمربوط به زائرین به پایانه های مرزی مهران و خسروی خبر داد .




    مطالب مرتبط

    پایانه مرزی جلفا مرز زمینی مشترک جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان (جمهوری خودمختار نخجوان) بوده و در شهرستان جلفا در شمال استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر پایانه مرزی جلفا گفت : در ۹ ماهه امسال ترانزیت خروجی این پایانه ۵۵.۳ درصد افزایش داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت : استان آذربایجان شرقی با مساحت حدود ۴۵ هزار کیلومتر مربع ۲۷ درصد از ...

    |

    صنعت حمل و نقل کشور در جابجایی های بزرگ کشور کارنامه موفقی داشته است و حمل و نقل مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) ، بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و اردوهای راهیان نور نمونه‌هایی است که صنعت حمل و نقل در آن ارائه خدمت کرده است .

    |

    برنامه‌ریزی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) امسال در بازه زمانی ۴۵روزه صورت گرفت و به دلیل برنامه‌ریزی منسجم زمانی ومکانی موفق شدیم ساماندهی مدون و موفقی را برای تمامی زائران کربلا به همراه داشته باشیم .

    |

    نظرات کاربران