در حال بارگذاری ...

بازدید وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه‌آهن تهران

تعداد زیادی از مسافران در ایستگاه راه اهن تهران مسائل خود را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرعامل راه‌آهن با حضور در ایستگاه راه‌آهن تهران با مسافران خطوط ریلی در مسیرهای مختلف دیدار و گفتگو کرد .

محمد اسلامی در این بازدید ، در جریان نحوه خدمت رسانی شرکت راه آهن به مسافران در مسیرهای مختلف ریلی و به خصوص قطارهای ایام اربعین حسینی قرار گرفت .

وزیر راه و شهرسازی پس از دیدار و گفت و گو با مسافران با حضور در محل سکوهای حرکت قطارهای مسافری با تعداد دیگری از مسافران که در واگن های قطار نشسته بودند گفتگو کرد .

تعداد زیادی از مسافران در ایستگاه راه اهن تهران مسائل خود را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند .

در ادامه محمد اسلامی از قسمت‌های مختلف ایستگاه راه آهن تهران بازدید و در جریان آخرین اقدامات شرکت راه آهن برای حفظ و نگهداری این ایستگاه تاریخی قرار گرفت .

در پایان این بازدید وزیر راه و شهرسازی با سوار به اتوبوس بی.آر.تی و گفتگو با مردم بخشی از مسیر میدان راه آهن تا میدان منیریه را با اتوبوس های شرکت واحد طی کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه‌آهن از نام‌گذاری یک ایستگاه جدید به نام شهید غیرت شهید حمیدرضا الداغی خبر داد .

|

توافقات انجام شده در نشست‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان طی یک سال گذشته ، منجر به افزایش دادوستد دو کشور شده ؛ به گونه‌ای که کشور پاکستان با سهم ۴.۲ درصدی از کل صادرات کشور ، جایگاه ششم مقاصد صادراتی ایران را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در ...

|

بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

|

تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

|

توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار ، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد . برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران - لاهور یا مشهد - لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود .

|

نظرات کاربران