در حال بارگذاری ...
  • بررسی راهکارهای ارتقای ایمنی بزرگراه شهید کسایی تبریز

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیرو مصوبات بیست دومین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل آذربایجان شرقی جلسه بررسی راهکارهای ارتقای ایمنی بزرگراه شهید کسایی تبریز برگزار شد .

    جلسه بررسی راهکارهای بهبود ایمنی بزرگراه شهید کسایی تبریز طبق مصوبات بیست دومین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل ونقل استان با حضوراعضای کمیسیون برگزار شد .

    مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان و دبیرکمیسیون در این جلسه با تاکید بر ضرورت بهبود ایمنی بزرگراه شهید کسایی گفت : کنارگذر جنوبی شهید کساِیی به طول ۱۸ کیلومتر با بیش از۴۰ سال عمر یکی از کریدورهای مهم جاده ای استان است وعملکرد آن به صورت دوگانه شهری و برون شهری می باشد و روزانه بالای یکصدهزار تردد در آن برقراراست .

    اورجعلی علیزاده افزود : با توجه به دسترسی های غیرمجاز و تبدیل پل های بزرگ به زیرگذر و همچنین وجود کاربری های متعدد از جمله ورزشگاه یادگار امام و کاربری های دیگر در موازات آن محور مذکور تصادفات زیادی در هر سال دارد ، به  طوری که از نظر طولی ۲ درصد راه های استان را شامل می شود ولی از نظر تصادفات ۴ درصد کل تصادفات استان را شامل می شود ، با توجه به اینکه باند جنوبی این در سال های گذشته به سه خط ارتقاء یافته و باند شمالی هنوز به سه خطه ارتقاء نیافته است .

    لازم به ذکر است با توجه به مصوبه کمیسیون ایمنی راه ها این جلسه با حضورمسولان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای , دفتر فنی , عمرانی وحمل ونقل و ترافیک استانداری , پلیس راه و راهور ، شهرداری تبریز و اداره کل راه و شهرسازی برای ساماندهی و ایمن سازی محور مذکور تشکیل و حاضران به بحث و تبادل نظر در مورد موضوع ذکر شده وهمچنین روانسازی تردد درمحدوده شهرتبریزتا محل پاسگاههای پلیس راه پرداختند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد : بر اساس آمار پلیس راه استان در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین امسال ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس پلیس راه راهور فراجا اعلام کرد : ۲۲ درصد جانباختگان تصادفات رانندگی بین ۲۰ تا ۳۰ سال هستند که جمعیت جوان را تشکیل می دهند ...

    |

    در بخش برون شهری شیب تلفات ناشی از تصادفات کاهش یافته است ولی باز هم باید تلاش شود تا سانحه ای رخ ندهد و ایمنی سفرها افزایش یابد .

    |

    طرح کنترل ناوگان قبل از شروع طرح با همکاری پلیس راه ، نظارت بر پیش فروش بلیت ، استقرار میز خدمت در پایانه‌های مسافربری و ممنوعیت صدور دربستی صورت وضعیت جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است .

    |

             

    |

    نظرات کاربران