در حال بارگذاری ...
  • بررسی راهکارهای ارتقای ایمنی بزرگراه شهید کسایی تبریز

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیرو مصوبات بیست دومین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل آذربایجان شرقی جلسه بررسی راهکارهای ارتقای ایمنی بزرگراه شهید کسایی تبریز برگزار شد .

    جلسه بررسی راهکارهای بهبود ایمنی بزرگراه شهید کسایی تبریز طبق مصوبات بیست دومین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل ونقل استان با حضوراعضای کمیسیون برگزار شد .

    مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان و دبیرکمیسیون در این جلسه با تاکید بر ضرورت بهبود ایمنی بزرگراه شهید کسایی گفت : کنارگذر جنوبی شهید کساِیی به طول ۱۸ کیلومتر با بیش از۴۰ سال عمر یکی از کریدورهای مهم جاده ای استان است وعملکرد آن به صورت دوگانه شهری و برون شهری می باشد و روزانه بالای یکصدهزار تردد در آن برقراراست .

    اورجعلی علیزاده افزود : با توجه به دسترسی های غیرمجاز و تبدیل پل های بزرگ به زیرگذر و همچنین وجود کاربری های متعدد از جمله ورزشگاه یادگار امام و کاربری های دیگر در موازات آن محور مذکور تصادفات زیادی در هر سال دارد ، به  طوری که از نظر طولی ۲ درصد راه های استان را شامل می شود ولی از نظر تصادفات ۴ درصد کل تصادفات استان را شامل می شود ، با توجه به اینکه باند جنوبی این در سال های گذشته به سه خط ارتقاء یافته و باند شمالی هنوز به سه خطه ارتقاء نیافته است .

    لازم به ذکر است با توجه به مصوبه کمیسیون ایمنی راه ها این جلسه با حضورمسولان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای , دفتر فنی , عمرانی وحمل ونقل و ترافیک استانداری , پلیس راه و راهور ، شهرداری تبریز و اداره کل راه و شهرسازی برای ساماندهی و ایمن سازی محور مذکور تشکیل و حاضران به بحث و تبادل نظر در مورد موضوع ذکر شده وهمچنین روانسازی تردد درمحدوده شهرتبریزتا محل پاسگاههای پلیس راه پرداختند .




    مطالب مرتبط

    تشریح آخرین وضعیت محور‌های مسدود شده بر اثر زلزله استان آذربایجان شرقی

    تشریح آخرین وضعیت محور‌های مسدود شده بر اثر زلزله استان آذربایجان شرقی

    در ساعت‌های اولیه وقوع این زلزله ریزش کوهی در محور‌های بستان آباد ، میانه ، میانه به زنجان و سرچم به ترتیب به طول ۳۰ کیلومتر و ۱۸ کیلومتر و روستاهای شهرستان میانه و سراب رخ داد که باعث مسدود شدن برخی از محور‌ها به روستا‌های آذربایجان شرقی شد .

    |

    نظرات کاربران