در حال بارگذاری ...
  • برگزاری مسابقه نقاشی کودک با موضوع سفر با قطار توسط شرکت رجا

    عموم خردسالان جامعه نیز می‌توانند تصویر نقاشی خود با موضوع قطار ، راه آهن و سفر ریلی را به همراه ذکر مشخصات خود مانند نام‌و ‌نام‌خانوادگی ، تاریخ تولد و شماره تماس ، در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۹ مهر ماه برای اینستاگرام این شرکت به نشانی rajarail@ یا پست الکترونیکی marketing@raja.ir ارسال کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا به مناسبت ۱۶ مهر ماه - روز جهانی کودک - مسابقه نقاشی با موضوع سفر با قطار ، ویژه کودکان برگزار می‌کند .

    روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود : مسابقه نقاشی کودک در گروه سنی ۲ تا ۱۲ سال و در ۲ سطح کودکان مسافر داخل قطار و عموم خردسالان جامعه برگزار می‌شود .

    این مسابقه در سطح کودکان مسافر داخل قطار در قطارهای منتخب شرکت حمل و نقل ریلی رجا که در تاریخ ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۸ سیر می‌کنند ، با اهدای بسته‌های مدادرنگی به کودکان مسافر برگزار می‌شود . نقاشی‌ها در داخل قطار جمع‌آوری شده و برای داوری در اختیار متخصصان و داوران قرار می‌گیرد .

    عموم خردسالان جامعه نیز می‌توانند تصویر نقاشی خود با موضوع قطار ، راه آهن و سفر ریلی را به همراه ذکر مشخصات خود مانند نام‌و ‌نام‌خانوادگی ، تاریخ تولد و شماره تماس ، در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۹ مهر ماه برای اینستاگرام این شرکت به نشانی rajarail@  یا پست الکترونیکی marketing@raja.ir ارسال کنند .

    پس از داوری مقدماتی آثار ارسالی ، از هر سطح ۱۰ اثر انتخاب (مجموعا ۲۰ اثر) و در اینستاگرام شرکت رجا نشر داده می‌شود که در نهایت ۳ نقاشی از هر بخش (مجموعا ۶ نقاشی) بر اساس آرای جمع‌آوری شده در شبکه اینستاگرام شرکت ، به عنوان برنده نهایی انتخاب شده و یک کوپه رایگان رفت و برگشت از قطارهای این شرکت‌ با انتخاب مسیر و با اعتبار استفاده تا پایان سال ۱۳۹۸ به آنان تعلق می‌گیرد .

     




    مطالب مرتبط

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    نظرات کاربران