در حال بارگذاری ...
  • اعلام برنامه حرکت رفت و برگشت قطارهای ویژه اربعین در مسیر تهران به خرمشهر و کرمانشاه

    برای مراسم اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در شاخص تعداد قطار ۴۳ درصد و در شاخص ظرفیت صندلی ایجادی ۴۷ درصد رشد ایجاد شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه حرکت رفت و برگشت قطارهای ویژه اربعین در مسیرهای تهران به خرمشهر و کرمانشاه را اعلام کرد .

    لذا برای مشاهده جزئیات برنامه حرکت قطارهای اربعین (تهران - خرمشهر و کرمانشاه) از تاریخ پانزدهم تا سی‌ام مهرماه و برای رویت جزئیات برنامه حرکت قطارهای اربعین (خرمشهر و کرمانشاه - تهران) از تاریخ شانزدهم مهرماه تا یکم آبان ماه در زمان برگشت به قسمت فایل ضمیمه در پایین صفحه مراجعه نمایید .

    یادآور می‌شود ، پیش فروش بلیت قطارهای ویژه اربعین از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه سوم مهرماه به صورت آنلاین و مراکز مجاز آغاز شد و برای سفرهای ریلی ویژه ایام اربعین حسینی امسال ۵۴ رام قطار روزانه در  ۱۵ روز در قالب ۸۵۸ رام معادل ۴۳۶ صندلی در نظر گرفته شده است .

    برای مراسم اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در شاخص تعداد قطار ۴۳ درصد و در شاخص ظرفیت صندلی ایجادی ۴۷ درصد رشد ایجاد شده است . همچنین مسیرهای جدید ایجادی برای جابجایی زائران اربعین حسینی فراهم شده است که شامل مسیرهای قم _ خرمشهر ، قم - کرمانشاه ، تهران - همدان ، اهواز - شلمچه ، اصفهان _ کرمانشاه برای مسافران داخلی و مسیر زاهدان _ خرمشهر برای جابجایی زائران کشور پاکستان می‌شود .

    ضمنا مقرر شده است ؛ قطارهایی که به مقصد اهواز سیر می‌کنند به مقصد ایستگاه خرمشهر ادامه سیر دهند . همچنین قطار اتوبوسی خرمشهر _ شلمچه به صورت ۲۴ ساعته و رایگان برای ایام پیک سفرهای اربعین در نظر گرفته شده است و هیچ افزایش قیمتی برای اربعین امسال در سفرهای ریلی اعمال نشده و نرخ ها طبق مصوبه سال جاری است .

    گفتنی است ، طبق اعلام مدیرعامل شرکت راه‌آهن نرخ بلیت قطارهای ویژه اربعین حسینی (ع) در مسیر‌های مشخص به شرح زیر می‌باشد :

     

     

     

     

     




    مطالب مرتبط

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

    |

    درخواست پیشنهادهای ۸ نیاز اولویت‌دار فناورانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که دارای سطح فناوری بالا می‌باشد هم‌اکنون آماده شده و با همکاری و حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به فراخوان گذاشته خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور ...

    |

    نظرات کاربران