در حال بارگذاری ...
  • نقش بی بدیل فرودگاه ها در لجستیک دفاع مقدس

    خوشبختانه با وجود فشارهای حداکثری وارد شده بر صنعت هوانوردی کشور در دوران دفاع مقدس و پس از آن ، اختلالی در حمل و نقل هوایی ایران ایجاد نشده و مانع تحقق آرزوی دشمنان شده ایم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد که فرودگاه ها در شرایط حساس دفاع مقدس در برقراری ارتباط سریع مسئولان و فرماندهان و نیز انتقال تجهیزات فوری به جبهه ها نقش مهمی ایفا کردند .

    حسین اسفندیاری در حاشیه بازدید از غرفه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در نمایشگاه دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در هشت سال دفاع مقدس با بیان این مطلب عنوان کرد : در دوران دفاع مقدس کارشناسان صنعت هوانوردی و فرودگاهی توانستند با سرپا نگهداشتن فرودگاه ها و سیستم های ناوبری در انجام فعالیت های مستمر حتی برقرار نگهداشتن پروازها در مناطق جنگی و ایجاد ارتباط سریع مسوولان و فرماندهان با جبهه و لجستیک جنگ ، همچنین انتقال مجروحان و رزمندگان نقش موثری ایفا کنند .

    عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود : خوشبختانه در دوران دفاع مقدس مشکلی در حمل و نقل هوایی کشور ایجاد نشد و شاهد برقراری پروازهای برنامه ریزی شده در فرودگاه ها بودیم . پس از دفاع مقدس به ویژه در دهه ۷۰ به سرعت بازسازی و توسعه فرودگاه ها آغاز شد و سیستم های ناوبری ، ارتباطی و راداری که آسیب دیده بودند به سرعت نوسازی شد .

    اسفندیاری تاکید کرد : خوشبختانه با وجود فشارهای حداکثری وارد شده بر صنعت هوانوردی کشور در دوران دفاع مقدس و پس از آن ، اختلالی در حمل و نقل هوایی ایران ایجاد نشده و مانع تحقق آرزوی دشمنان شده ایم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ منطقه آزاد صلاله به عنوان یک هاب تجاری برای فعالیت های صنعتی و لجستیکی ، در سال ۲۰۲۳ بیش از ۷۲۸ میلیون ریال عمانی سرمایه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    بی‌تردید توسعه آشکار در ترانزیت و نقش‌آفرینی در زنجیره تولید ارزش بین‌المللی ، بدون مواجهه هوشمندانه و اتخاذ تدابیری برای کاهش ریسک‌های مالی و تجاری در سطح منطقه در کنار توسعه زیرساخت‌های اتصال پایدار حمل‌ونقلی با کشورهای همسایه بر مبنای سیاست راهبردی اتصال و دیپلماسی ...

    |

    نظرات کاربران