در حال بارگذاری ...
  • ساخت مرکز نوآوری و توسعه شرکت های دانش بنیان در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

    شرکت شهر فرودگاهی برنامه جامع و طولانی مدتی برای توسعه این مجموعه دارد و ما براساس دستور معاون علمی و فناوری رییس جهمور با تمام قوا برای رشد منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تلاش می کنیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، مرکز نوآوری و توسعه شرکت های دانش بنیان در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ساخته می شود .

    ابوالفضل باقری ، مدیرکل هماهنگی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت : با هدف توسعه صادرات در مناطق آزاد ، تفاهم نامه ای با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای تغییر رویکرد مناطق آزاد به "توسعه نوآوری" امضا شده است ومرکز اصلی آن در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ساخته خواهد شد .

    وی با اشاره به توجه ویژه شهر فرودگاهی به توسعه منطقه آزاد این مجموعه گفت : شرکت شهر فرودگاهی برنامه جامع و طولانی مدتی برای توسعه این مجموعه دارد و ما براساس دستور معاون علمی و فناوری رییس جهمور با تمام قوا برای رشد منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تلاش می کنیم .

    باقری ادامه داد : حدود ٤٥٠٠ شرکت دانش بنیان در این معاونت ثبت شده و ما با برنامه ای تحت عنوان پیشگامان اقتصاد دانش بنیان ، ١٠٠ شرکت را به صورت ویژه مشخص کرده و روابط تخصصی و ویژه ای را با آن ها آغاز کردیم .

    گفتنی است ، باتوجه به ظرفیت های اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ، این مجموعه برنامه ریزی هایی را برای همکاری با شرکت های دانش بنیان انجام داده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

    |

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

    |

    نظرات کاربران