در حال بارگذاری ...

بررسی امکانات و اقدامات پیش بینی شده برای زوار کربلا در استان ایلام

این همایش با همکاری پلیس راه انتظامی استان ایلام ، همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، فوریت های پزشکی ‌، هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی و خدماتی استان ایلام برگزار شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در همایش زائران اربعین و پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی که در استان ایلام برگزار شد ، امکانات و اقدامات پیش بینی شده برای زوار کربلا مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی این سازمان در این همایش با اشاره به امکانات و اقدامات انجام شده در پایانه برکت اظهار داشت : با هدف روان سازی تردد ، جلوگیری از ترافیک و سهولت تردد زائران و نیروهای امدادی دو راه دسترسی مجزا در پایانه برکت آماده شده است .

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در پایانه برکت برای رفاه حال زائران اربعین خاطرنشان کرد : آماده کردن سه پارکینگ با ظرفیت ۵۰۰ اتوبوس ، احداث ۶۸۸ چشمه سرویس بهداشتی که ۸۰ درصد آنها انجام شده و یا درحال اجرا می باشد ، تکمیل بیش از ۵۰۰۰ سایبان برای گیت های ورودی و خروجی پایانه به منظور برقراری آرامش ، راحتی و ایجاد امنیت برای زوار حسینی از جمله اقدامات انجام شده در پایانه برکت است .

 معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که شبکه راهها نقش ارزنده ای در چرخه اقتصادی کشور دارد ، افزود : بیش از ۹۰ درصد از جابجایی کالا و مسافر در کشور از طریق بخش حمل و نقل جاده ای انجام می شود .

مقبلی با اشاره به شناسایی ۱۵۰۰ نقطه پرحادثه در راه های کشور افزود : از ۲۵۰ نقطه پرحادثه ای که مورد تاکید پلیس راه کشور بوده ، ۵۶ نقطه برطرف شده که از این تعداد ۲ نقطه مربوط به استان ایلام بوده است .

شایان ذکر است این همایش با همکاری پلیس راه انتظامی استان ایلام ، همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، فوریت های پزشکی ‌، هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی و خدماتی استان ایلام برگزار شد .




مطالب مرتبط

طرح کنترل ناوگان قبل از شروع طرح با همکاری پلیس راه ، نظارت بر پیش فروش بلیت ، استقرار میز خدمت در پایانه‌های مسافربری و ممنوعیت صدور دربستی صورت وضعیت جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دومین نشست تخصصی روسای پلیس راه و مدیران استانی ...

|

         

|

       

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

نظرات کاربران